Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-04-12, 21:56
  #241
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saturnuspojken
100 IS-anhängare enbart i lilla Borås:

http://www.svd.se/uppat-100-is-sympa.../kriget-mot-is

Det kommer gå käpprätt i detta landet!
Av dessa 100 kan 100% finansiera terrorverksamhet. Och de åker inte till Syrien för att göra det. Homegrown terrorism kallar amerikanerna det. Oj! Vad förvånad jag blir. Att polisen inte fattar bättre.
__________________
Senast redigerad av DindooNuffin 2016-04-12 kl. 22:42.
Citera
2016-04-12, 22:28
  #242
Avstängd
Grottmongo101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saturnuspojken
100 IS-anhängare enbart i lilla Borås:

http://www.svd.se/uppat-100-is-sympa.../kriget-mot-is

Det kommer gå käpprätt i detta landet!

Det lustiga med det hela är att polisen i Borås vill tona ned siffran med motivationen att den "nog ser likadant ut över hela landet" , nu sover vi väl verkligen bättre efter den försäkran?
Citera
2016-04-12, 22:59
  #243
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grottmongo101
Det lustiga med det hela är att polisen i Borås vill tona ned siffran med motivationen att den "nog ser likadant ut över hela landet" , nu sover vi väl verkligen bättre efter den försäkran?
Lustigt är det att beställa en kebabrulle och råka säga "rörbomb" i stället!
Citera
2016-04-12, 23:06
  #244
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grottmongo101
Det lustiga med det hela är att polisen i Borås vill tona ned siffran med motivationen att den "nog ser likadant ut över hela landet" , nu sover vi väl verkligen bättre efter den försäkran?

Det måste väl ändå vara betydligt värre i Malmö. Till och med Mona Muslim är arg på att Malmö inte satsar mer på att bekämpa muslimsk radikalisering. Om det är likadant över allt så undrar man varför hon just är så förbannad på Malmö.
Citera
2016-04-12, 23:23
  #245
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grottmongo101
Några citat rörande IS-krigares åsikter och planer för Sverige och svenskarna:





http://speisa.com/modules/articles/i...to-sweden.html

Har IS-krigaren rätt i sina uttalanden?

Kommer de lyckas i sina planer att föra över kriget till Sverige`och i så fall när?

Vad känner ni inför dessa uttalanden?

Hur ämnar ni agera med denna information i färskt minne?

Det som är värt att fundera över är ju hur många muslimer som stödjer IS kamp. Alla är nog inte beredda att ta till vapen och terrormetoder, men dom kan fortfarande jobba för att göra Sverige till ett muslimskt land. Och tyvärr tror jag att det är många muslimer i förorterna som gärna ser att Sverige inför Sharialagar tex.
Men är dom smarta har dom lite tålamod, om 15-20 år när 50-talisterna börjar trilla av pinn har dom nog goda chanser att ta över vårat samhälle.
Citera
2016-04-12, 23:31
  #246
Medlem
Det var fler än vad jag trodde fast inte helt oväntat. Igår läste jag att en ny undersökning visade att 2 av 3 brittiska muslimer inte skulle varna polisen om de kände en terrorist. Många ville också ha sharia-lagar i sina kvarter etc. Imorgon visar brittisk tv ett program om undersökningen stod det.

Och det där om utbildning. Nyligen sa forskare att det är en myt att det löser många problem. De påpekade att det procentuellt sett fanns fler ingenjörer, läkare etc. inom IS jämfört med hela samhället. Sedan la de till att politiker däremot gillar att prata om utbildning eftersom de slipper nämna religion på det viset.
Citera
2016-04-13, 10:49
  #247
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grottmongo101
Några citat rörande IS-krigares åsikter och planer för Sverige och svenskarna:





http://speisa.com/modules/articles/i...to-sweden.html

Har IS-krigaren rätt i sina uttalanden?

Kommer de lyckas i sina planer att föra över kriget till Sverige`och i så fall när?

Vad känner ni inför dessa uttalanden?

Hur ämnar ni agera med denna information i färskt minne?








När det väl börjar hända so hoppas jag innerligt att Riksdagen i första hand blir sprängd åt helvete, så att de där politiska imbeciller vaknar nån jävla gång!
Fattar de inte att vi vanliga människor har fått nog av det här vansinnet.....
Idioter!!!
Citera
2016-04-14, 13:03
  #248
Medlem
Tyvärr har IS-krigaren rätt.
Jag tror att Sverige kommer att bli lätt för IS att ta över en dag.
Sverige har släppt in så många skummisar redan och många fler väntas de kommande åren. Mängder av IS-anhängare lever här illegalt och försörjs troligen av IS mot att de ställer upp när det är dags.
Att Sverige är ett ryggradslöst folk med politiker som slår världsrekord i mesighet och flathet, det vet den muslimska världen, det är därför de helst vill hit.
Jag tror att de redan har en storatad och väl utarbetad plan för hur maktövertagandet ska gå till.
Citera
2019-03-22, 11:19
  #249
Medlem
REWalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Dittling
Ja, dom kommer att lyckas, vi bjuder t.o.m. in dom

Självklart skrattar ALLA där ute i den riktiga världen åt oss här i Sverige. PK tror att man ute i världen beundrar och respekterar alla oss rättstänkande svenskar, men så fort vi inte är där skrattar man bara åt oss. Tragiskt att PK inte inser det trots att jag under 40 sekunder berättat det inför Stockholms kommunfullmäktige. Se 00:16-00:55 in i klippet: https://youtu.be/13L4SiZC_XM
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback