Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2021-12-22, 00:55
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MajanMajoneas
Rapport imorgon! Kommer under dagen gå in med en hel del aktier för här tror jag på en stark rapport imorgon efter senaste dagarnas rapporter!
Rapporten är väl skit samma när det ligger bud nu. Det enda att ta hänsyn till nu som aktieägare är om man tror att det kommer ett bättre bud eller om nuvarande bud inte kommer gå genom. Tror knappast att en enskild kvartalsrapport kommer påverka varken åt det ena eller det andra hållet vad det gäller den biten.

Citat:
Ursprungligen postat av moldova
Sälja nu?
Tacka ja till bud?
Stå över och vänta?
Fasen också, jag fick ju rådet att svenska börsen skulle vara bättre än kryptovalutor, åtminstone för hjärta, kolesterol och nattsömn.
Jag tror inte det kommer ett bättre bud så jag sålde av mina aktier dagen efter nyheten om bud. Men nu har ju kursen fallit tillbaka några kronor från budkursen så har man inte gjort något innan så kan man nog lika gärna tacka ja till budet och ligga kvar för jag tippar att det går genom.
2021-12-22, 02:45
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bzo
Rapporten är väl skit samma när det ligger bud nu.


Jag tror inte det kommer ett bättre bud så jag sålde av mina aktier dagen efter nyheten om bud. Men nu har ju kursen fallit tillbaka några kronor från budkursen så har man inte gjort något innan så kan man nog lika gärna tacka ja till budet och ligga kvar för jag tippar att det går genom.

Tack, jag gör så.
2022-05-28, 20:01
  #27
Medlem
Gubbmagens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
...
Här är ytterligare en aktie som är avnoterad och tråd redo för låsning.
2022-05-28, 20:02
  #28
Moderator
Dr Kings avatar
Aktien är avnoterad och tråden låses.

/Moderator
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback