Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-12-31, 15:39
  #325
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Lustigt med en stor grupp babbar som tror de kan leka yrkeskriminella, så visar det sig att polisen vetat vad de gjort hela tiden. Tror du att de lärt sig något? Tror inte jag. De borde utvisas, de kommer fortsätta med sån här skit. Apropå det, har hon systern fått sparken nu då? Att ta hem kreditkort låter inte som standard, det har nog polisen invändning mot!

Nej, jag tror inte heller att de här Sverigeberikarna lärt sig något, eventuellt finns det en gnutta hopp för ena killen Belahcen Hamza, när jag läste igenom handlingarna uppfattade jag honom som en vilsen yngling, han babblade om att han var "uppriktigt ledsen, aldrig skulle skada någon, allt handlade om "snabba cash". Man känner desperationen, rädslan i hans yttranden för straffet han skulle få.
Skulle man ge han korrekt vård kanske det går att räddas men det lär inte ske.
Majoriteten går inte att rädda.


Dock verkar alla förutom en ha levt på bidrag.
Dessa är riktiga berikarparasiter som ska rädda svenska pensionerna som politikerna säger.

Tänka sig hur mycket dessa har kostat samhället och fortsätter kosta som de parasiter de är!?
Vi blir berikade allt nog

Polisen har gjort ett riktigt bra jobb, haft stenkoll långt innan huvudbrottet begicks.
Mycket bra jobbat.

Systern Deniz Andic jobbar säkerligen kvar. Det är dock skrämmande om hon gör det,
inte enbart det med kreditkorten men det att hon hade bilnyckel som hon påstod inte veta varför.

När gm Andic Cengiz Kaan åker runt i stulna bilar för att begå brott känns det
absolut fel att systern har andra människors kreditkort och bilnyckel till bil som hon "ingenting vet om" eller nyckel hon skulle slänga. Vips vad det är får man sitt konto länsat och bil stulen.


Man får hoppas att polisen kontaktade Q-park om detta.
Citera
2019-08-10, 23:05
  #326
Medlem
Precis detta är viktigt att folk förstår, dubbelmoral är inte bra.

Citat:
Ursprungligen postat av Hammershield
Om det nu visar sig att det spelas hög musik sent på kvällen så misstänkta inte ges tillfälle att sova lär Sverige återigen få kritik från FN:s tortyrkommité på ett flertal punkter ur MR. Vackert att gnälla på Saudiarabien utan att hålla städat framför egen dörr. Man utgick från att vi kommit längre än så.
Citera
2020-08-24, 17:21
  #327
Medlem
Brottinators avatar
Glada nyheter! En av svartskallarna, Cengiz Andic, blev idag ihjälskjuten på Lidingö.

(FB) Skottlossning på Lidingö - måndag morgon 24/8 2020 (person skjuten till döds)

Var det något tjafs om bytet när det begav sig?
Citera
2022-02-17, 23:00
  #328
Medlem
Kan någon lägga upp fupen igen den funkar ej
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback