Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-06-02, 19:06
  #1
Medlem
DagsNus avatar
Hur skadligt är detta för lurarna? Jag kommer självklart se till att jag inte skvätter vatten på dem och se till att dem är högt över vattenytan hela tiden. Det jag är orolig över är att ångan ifrån det varma vattnet ska ta sig in och skada dem på något sätt. Har alltid suttit med telefonen i badkaret utan problem så känns som att de borde klara sig. (Kommer aldrig använda dem samtidigt som de laddas, så det är inte min egen säkerhet jag oroar mig för utan lurarnas.)
Citera
2015-06-02, 19:10
  #2
Medlem
smurflers avatar
Att det tränger in fukt är ingen omöjlighet alls, och har du riktig osis så kommer det att förstöra högtalarelementet så att det låter totalt skit. Du kan samtidigt ha tur och att det antingen inte kommer in fukt alls, eller att det torkar utan skador.

Jag hade inte riskerat något, utan istället antingen köpt högtalare som tål fukt eller ett par billiga lurar som jag inte skulle bry mig så mycket om.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback