Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2015-06-05, 00:10
  #25
Medlem
En sak har Özz iaf: Ett äkta radioutseende. Snubben är fulare än en inavlad bergsget.
Citera
2015-06-05, 00:35
  #26
Avstängd
Är det inte tack vare kurderna att IS inte är i Europa, bra sätt att visa tacksamhet genom att utnämna Özz Nujen.
Citera
2015-06-10, 02:09
  #27
Medlem
Klownfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Är det inte tack vare kurderna att IS inte är i Europa, bra sätt att visa tacksamhet genom att utnämna Özz Nujen.

IS är i sverige, och det kommer fler som uppger sig vara flyktingar för att ta sig in i landet
Citera
2015-06-10, 02:37
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Är det inte tack vare kurderna att IS inte är i Europa, bra sätt att visa tacksamhet genom att utnämna Özz Nujen.

Ja Peshmerga gråter säkert av lycka att en "komiker" blivit ledare för ett program som dom flesta under 70 bast aldrig hört.

Vem fan lyssnar på radio förresten?

Förövrigt så tycker jag inte att Özz är rolig men det har inte med saken och göra.
Citera
2015-08-08, 12:07
  #29
Medlem
Någon som faktiskt lyssnat på programmet och har en åsikt om Özz Nujens programledarroll?
Personligen tycker jag att han är galant! Till och med bättre än Lisa Syrén som ju varit ordinarie i flera år. Min personliga åsikt är att Lisa stundtals kan låta lite besserwisser och dömande när hon talar med folk medan Özz Nujen spelar mer "dum" och vågar skämta till det mer. Det är hela tiden lättsamt vilket jag tycker ett program ska vara. Özz har även en del "osvenska" egenskaper som att tillexempel inte vika för frågor som kan vara lite svåra att prata om, som i morse när han under det första samtalet frågade inringaren om hennes makes MS-sjukdom ganska ingående. Där hade Lisa säkerligen valt att tala mer svävande och insiktsfullt om att "livet inte alltid blir som man tänkt sig och att vi ska tänka på våra nära och kära och ta tillvara på livet bla bla bla" medan Özz erkände att han inte hade någon koll på sjukdomen men frågade om huruvida hjärnan påverkas eller inte. Özz för även in mycket humor i programmet och lyfter det enligt mig. Go Özz!
__________________
Senast redigerad av Thatsnotmyname 2015-08-08 kl. 12:17.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback