Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-05-31, 14:23
  #1
Medlem
Hej. Undrar om någon av er gjort er egen tjack-nässpray?

Tycker det är sjukt jobbigt att behöva snorta när man bara vill ha en liten kick innan man börjar studera så tänkte testa detta. Men har lite frågor som jag hoppas jag kunde få besvarade.

Till att börja med, hur länge håller sig amfetamin i vatten? Kan man göra mycket nässpray och ha den ståendes i säg, 2 - 3 månader utan att den blir dålig?

Sen undrar jag även om potensen påverkas negativt av att göra nässpray av amfetamin?

Det är allt, har ni erfarenheter av detta får ni gärna dela med er. All hjälp uppskattas!
Citera
2015-05-31, 14:26
  #2
Medlem
TjackPastas avatar
Tror det kommer hålla sig lika bra? och när du kör IV kan du lösa upp det i vatten så potensen ska inte skadas vad jag vet.

Jag och några kompisar pratade om det här förut, vi kom väl fram till att det inte skulle vara en så dum ide.
Citera
2015-05-31, 15:07
  #3
Avstängd
.BookHouseBoy.s avatar
Frågan är ställd hundratals gånger och svaret är att ja det går. Men varför skulle du vela ha det i spray? Att ta sig en redig sträng så det dunkar och svider i snoken är ju halva charmen!

Kasta ner valfri mängd i en halvliters flaska med vatten och gå och småsippa på istället?
Citera
2015-05-31, 15:34
  #4
Medlem
The BlaBlas avatar
Ja!
Det funkar!

Erfarenhet*
Citera
2015-05-31, 15:45
  #5
Medlem
Eisels avatar
Ska testas. Någon med tips på nässpray som man kan göra till pulverspray? Har aldrig använt nässpray ^^
Citera
2015-05-31, 16:06
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eisel
Ska testas. Någon med tips på nässpray som man kan göra till pulverspray? Har aldrig använt nässpray ^^

Jag tänker köpa en tom nässpray flaska på nätet för 15kr och testa med. Tror inte jag får länka så du får googla på det.

Tack för alla svar!
Citera
2015-05-31, 16:35
  #7
Medlem
ZEPMPs avatar
Amfetaminmolekylen är stabil, det håller länge, vi talar år. Men förvara det kallt för det kommer antagligen bli unket hur du än gör. Jag skulle använt den inom 3 dagar, max 7 dagar.

Gjort ett par förr, fungerar bättre med vissa märken än andra, minns inte vilka. Men ta inte den billigaste.

Du löser "1 gram will dissolve fully in 8.8mL".
Citera
2015-05-31, 18:34
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .BookHouseBoy.
Frågan är ställd hundratals gånger och svaret är att ja det går. Men varför skulle du vela ha det i spray? Att ta sig en redig sträng så det dunkar och svider i snoken är ju halva charmen!

Kasta ner valfri mängd i en halvliters flaska med vatten och gå och småsippa på istället?

Det är kul att snorta om man festar men inte om man vill ha en boost till pluggande.

Att dricka det smakar så jävla illa men det kan man ju såklart göra om det krisar.
Citera
2015-05-31, 18:44
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urna
Det är kul att snorta om man festar men inte om man vill ha en boost till pluggande.

Att dricka det smakar så jävla illa men det kan man ju såklart göra om det krisar.

testa i lite kaffet då
Citera
2015-05-31, 19:12
  #10
Medlem
chots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yokisuci
testa i lite kaffet då
Funkar jättebra i kaffe!
Citera
2015-05-31, 19:14
  #11
Avstängd
.BookHouseBoy.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZEPMP
Amfetaminmolekylen är stabil, det håller länge, vi talar år. Men förvara det kallt för det kommer antagligen bli unket hur du än gör. Jag skulle använt den inom 3 dagar, max 7 dagar.

Gjort ett par förr, fungerar bättre med vissa märken än andra, minns inte vilka. Men ta inte den billigaste.

Du löser "1 gram will dissolve fully in 8.8mL".

Menar du att han ska använda vätskan i flaskorna? Jag skulle köpt en flaska Nasoferm 10ml (31-32kr) och en flaska destilerat vatten 500ml (45-50kr) och blanda ihop.

Nasoferm flaskorna är mörkbruna med skruvkork och riktigt bra pump, mycket bättre än otrivin typ.
Citera
2015-05-31, 19:28
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yokisuci
testa i lite kaffet då

Jag dricker inte kaffe utan tar endast koffein tabletter. Brukade blanda det i kaffe när jag drack det dock, fungerar mycket bra!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback