Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-05-30, 13:58
  #13
Medlem
SandraPalenryds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pung_svett
tydligen har hon övervakat mig en bra stund, hon avslöjade det efter att jag gick in på instaram och sökte på mitt ex.. fråga mig inte varför. funderar på att säga upp all kontakt med henne p.g.a detta.

Säg till henne att det inte är okey, och att du vill att hon visar dig hur hon gör det. Vägrar hon slänger du ut henne ur lägenheten och polisanmäler henne. Med lite tur blir du av med en tok-kvinna och får lite pengar på köpet!

spela in samtalet!
Citera
2015-05-30, 13:58
  #14
Medlem
Sickmyducks avatar
Eftersom tråden ligger i IT-säkerhet så tänker jag hänvisa till relationsakuten för diskussioner kring ert förhållande.

Hur som, formatera hela datorn för att vara säker på att skiten försvinner.
Citera
2015-05-30, 16:25
  #15
Medlem
MissPears avatar
Hade jag varit du så hade jag dumpat henne omgående! Det är inte ett normalt beteende att övervaka sin partner och att hon dessutom har synpunkter på att du sökt på ditt ex på Instagram... Hon kan inte vara riktigt frisk i huvudet. Hon har inte haft tillgång till din dator fysiskt, säger du? Använder du Chrome? Det finns ju inställningar så att man kan importera/synkronisera bokmärken och historik som är kopplat till ens konto till andra datorer, så kan det inte vara så enkelt att du någon gång loggat in på hennes dator och glömt att logga ut dig igen? Det var den första tanken som slog mig, i varje fall. Mitt råd till dig, TS: Säg upp kontakten med din psykbrud till flickvän, omformatera datorn och byt mejladress(om du tror att ovanstående scenario med Chrome kan vara möjligt) på en gång! Vill du dra ut på det så kan du ju, som andra redan nämnt, googla på diverse härligheter och invänta en reaktion
Citera
2015-05-30, 16:25
  #16
Avstängd
Haha, ja, vad du ska göra med donnan vet du nog säkert själv. Eller känns det tryggt och skönt att hon övervakar dig? Haha. Ska man ens behöva ha ett samtal om det? Snacka om integritetskränkande.

Aja, kontrollbehovet människan känner idag är inte hälsosamt, världen är ett enda stort lyckosökande.

Kasta datorn åt helvete, köp en annan burk och fråga flickvännen vad hon lider av?

Mvh
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback