Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2015-07-18, 13:13
  #85
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Orcinus-orca
Fick höra att Dean blivit utsparkad från BSK. Anledningen är okänd, men hörde något om att han är en golbög. Kul för han med de gaddningarna i nyllet.


Hahaha!!

Är det säkra källor?

Vilken jävla idiot. Det här va pricken över. Vilken saga. Han kommer förmodligen börja med heroin och tar en överdos!
Citera
2015-07-18, 13:38
  #86
Medlem
Orcinus-orcas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Money4life
Hahaha!!

Är det säkra källor?

Vilken jävla idiot. Det här va pricken över. Vilken saga. Han kommer förmodligen börja med heroin och tar en överdos!

Eftersom jag inte hört det direkt från källan själv och endast från ett håll så kan jag inte ta gift på det. Men det är direkt från den kretsen, så skulle vilja påstå att det är en säker källa.

Ja, Dean Kjellman har visat sig vara ett riktigt stjärnskott. Det här lär knappast vara det sista vi kommer får höra i den här sagan.
Citera
2015-07-18, 15:56
  #87
Medlem
Metogs avatar
Träffade honom vid Valands hållplats för runt ett år sedan. Verkar vara en relativt trevlig person, tråkigt att han sitter i skiten.
Citera
2015-07-18, 18:05
  #88
Medlem
HamWorths avatar
Kan alltid hoppas ziganprospects hänger sig själva.
Citera
2018-12-20, 01:29
  #89
Medlem
Jag tror Anton Pucolli kommer dö snart...
Citera
2023-01-17, 22:23
  #90
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av babytone4ever
Jag tror Anton Pucolli kommer dö snart...
Pucolli har gjort min vän riktigt illa. Vet någon var man får tag på han?
Citera
2023-01-17, 22:31
  #91
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yallagoo
Pucolli har gjort min vän riktigt illa. Vet någon var man får tag på han?
vad har han gjort nu?
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback