Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-10-17, 10:42
  #853
Medlem
sashafierceyonces avatar
Zorans hus är till salu nu av kronofogden

http://www.kronofogden.se/5.15b50db1...de9141dd9.html
Citera
2016-10-17, 14:04
  #854
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sashafierceyonce
Zorans hus är till salu nu av kronofogden

http://www.kronofogden.se/5.15b50db1...de9141dd9.html

A house to kill for.

Eller som de säger till vardags i England; I could kill for a cold beer. Fast då menar man det inte bokstavligt!

Huspriserna är humana kring Jönköping, undrar om det också blir en rejäl stigmarabatt.
Citera
2016-10-25, 18:52
  #855
Medlem
Hoppas ni alla följer Rättegångspodden av Nils Bergman? Om inte så börja! Finns två dokumentärer om fallet uppe nu. Varning för pinsamma förhör med Zoran.. Jag är tyvärr inte kapabel att länka men rekommenderar innerligt podden!
Citera
2016-10-28, 18:50
  #856
Medlem
Socialkonservativs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oniram
Hoppas ni alla följer Rättegångspodden av Nils Bergman? Om inte så börja! Finns två dokumentärer om fallet uppe nu. Varning för pinsamma förhör med Zoran.. Jag är tyvärr inte kapabel att länka men rekommenderar innerligt podden!

Tyckte den kvinnliga Åklagaren betedde sig mycket märkligt. Konstiga upprepade frågor. Lät extremt provocerade av varenda svar.
Citera
2016-11-06, 17:45
  #857
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Socialkonservativ
Tyckte den kvinnliga Åklagaren betedde sig mycket märkligt. Konstiga upprepade frågor. Lät extremt provocerade av varenda svar.

Håller med. Konstigt att lägga så stor vikt vidd vissa detaljer på det sättet. Märkliga frågor.
Citera
2016-11-06, 18:07
  #858
Medlem
Lite cyniskt - på sitt sätt är det ju bra att han mördade så måååångaaaa.
Han ligger bra till att dö eller i alla fall bli skröplig på kåken - om han inte
kan få överflyttning till Yugo.

OCH MAN KAN INTE BLI MER SOCIALT DÖÖD ÄN HONOM FÖRUTOM ATT
VARA PEDDOPERVO - han får nog inte så kul på anstalten om han inte får
några balkanvänner där

Undrar hur kul livet är för fru barn o svärisar -
Citera
2016-11-22, 14:23
  #859
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Socialkonservativ
Tyckte den kvinnliga Åklagaren betedde sig mycket märkligt. Konstiga upprepade frågor. Lät extremt provocerade av varenda svar.

Jag regerade också på henne - hon var väldigt tuff. Jag tror att hon ville vara tydlig med att Zoran inte hade några rimliga förklaringar till det som skedde i de mord han inte erkände. Han var ju t.ex. helt oförmögen att förklara varför han köpte kofoten och varför den fanns på hans kontor.

Det är uppenbart att han är skyldig till alla fyra mord, tycker jag. Undrar varför han "bara" erkände ett av dubbelmorden.
Citera
2016-11-22, 19:22
  #860
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fringis
Jag regerade också på henne - hon var väldigt tuff. Jag tror att hon ville vara tydlig med att Zoran inte hade några rimliga förklaringar till det som skedde i de mord han inte erkände. Han var ju t.ex. helt oförmögen att förklara varför han köpte kofoten och varför den fanns på hans kontor.

Det är uppenbart att han är skyldig till alla fyra mord, tycker jag. Undrar varför han "bara" erkände ett av dubbelmorden.

Jag tycker det dör är tämligen vanligt bland seiemördare. De kan erkänna vissa mord, men inte alla.
Citera
2016-11-22, 19:34
  #861
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sashafierceyonce
Zorans hus är till salu nu av kronofogden

http://www.kronofogden.se/5.15b50db1...de9141dd9.html

Har utgått, står det nu, och ska inte säljas. Undras varför?
Citera
2016-11-24, 11:50
  #862
Medlem
ortizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Jag tycker det dör är tämligen vanligt bland seiemördare. De kan erkänna vissa mord, men inte alla.

Han kan ju inte ens erkänna bedrägeri, fast ett mord va inga problem. Verkligen märkligt.
Citera
2016-12-15, 11:09
  #863
Medlem
"JO kommer inte att utreda om polisen gjorde fel i hanteringen av en dödsbrand på Hökensås i Västergötland i mars 2015..."

http://www.aftonbladet.se/senastenyt...cle24102210.ab

Skamligt och ytterst oprofessionellt.
Som så många gånger förr täcker man inom rättsväsendet upp för varann.

Måste kännas förjävligt för barnen till Hökensås-paret.
Citera
2016-12-15, 11:25
  #864
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SprayLord
"JO kommer inte att utreda om polisen gjorde fel i hanteringen av en dödsbrand på Hökensås i Västergötland i mars 2015..."

http://www.aftonbladet.se/senastenyt...cle24102210.ab

Skamligt och ytterst oprofessionellt.
Som så många gånger förr täcker man inom rättsväsendet upp för varann.

Måste kännas förjävligt för barnen till Hökensås-paret.

Jo självklart fruktansvärt, men de har lärt sig läxan att aldrig lita på en blatte och man kan hoppas att de sprider ordet till vänner/bekanta så att Sverigedemokraterna får fler väljare.
Hade det funnits rättvisa hade de anhöriga fått varsinn kofot och sedan fått gå lös på kulturberikaren, men istället får blatten sitta på Svenskt hotell och kosta oss 4.000:-/dygn.

Rättvisa finns nog inte.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback