Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-05-27, 10:41
  #1
Avstängd
Grottmongo101s avatar
Ilskefulla pratselfiesvideos har det funnits gott om från USA med flera, men här är en svensk man som är väldigt ilsken. Familjer och gamlingar ska vräkas från ännu ett hyresboende i Torsby för att asylanter ska fyllas på:
https://www.youtube.com/watch?t=90&v=7Q2xP1jei1c

Är kokpunkten nära nu?
Varför är denna typ av videor så ovanliga i Sverige?
Kommer vi se mer av denna vara?

Vilket är det aktuella boendet det rör sig om?
__________________
Senast redigerad av Grottmongo101 2015-05-27 kl. 10:49.
Citera
2015-05-27, 10:57
  #2
Medlem
Valsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grottmongo101
Ilskefulla pratselfiesvideos har det funnits gott om från USA med flera, men här är en svensk man som är väldigt ilsken. Familjer och gamlingar ska vräkas från ännu ett hyresboende i Torsby för att asylanter ska fyllas på:
https://www.youtube.com/watch?t=90&v=7Q2xP1jei1c

Är kokpunkten nära nu?
Varför är denna typ av videor så ovanliga i Sverige?
Kommer vi se mer av denna vara?

Vilket är det aktuella boendet det rör sig om?

Äntligen nån som klarar av att reagera med mer än passivitet.
Hans reaktion är klockren!

Förstår dock alla som blivit deprimerade och inte orkar mer.
Men vi måste alla bidra till att få vårt land åter...
Citera
2015-05-27, 10:59
  #3
Medlem
Fistkramps avatar
Haha vilken explosion, problemet han beskriver är skillnaden mellan verkligheten och dröm. I drömmens värld skulle vi ha råd med allt som vi kan tänkas vilja ha, I verkligheten kan vi bara gå till oss själva för att se vad vi ha råd med. Och Sveriges riksdag lever definitivt inte i verkligheten....
Citera
2015-05-27, 11:34
  #4
Medlem
hahaah Så jävlaaaaaaa skön kille! Respekt! Han måste få pris i form flashbackreward.

Även om jag skrev "hahaha" är det sorgligt i sig att det gått så långt i Sverige...inte konstigt att folk blir arga...Som jag läste någon skrev för någon dag sedan...Det första allvarliga terrorattentatet i Sverige kommer inte bli begånget av en Ali Baba, allt troligare att vi får en svensk Breivik, när svenskar bytas ut och diskrimineras i den takt som dom gör nu. Sprid videon!
Citera
2015-05-27, 11:49
  #5
Medlem
Är det någon som förtjänar dessa vräkningar så är det våra politiker och journalister som så ihärdigt vurmar för invandringen. Varför ska personer som denne man med familj behöva lida för deras naiva synsätt som säger att detta minsann är det mest politiskt korrekta att göra? Och det värsta är att Sverige har den minsta andelen befolkning som anser att detta är fel.
Citera
2015-05-27, 11:59
  #6
Medlem
Kaospojkens avatar
Hahaha jo, det är såhär stor del av Svenska folket börjar känna. Det går mot en kokpunkt där folket kommer att explodera.

Sedan varför fler människor inte uttrycker sitt missnöje på detta vis är ju för att vi lever i en åsiktsdiktatur där du blir socialt korsfäst för att uttrycka harmlösa åsikter som dessa.
Citera
2015-05-27, 12:26
  #7
Avstängd
Njors avatar
För er som inte vet vem som skriker i videon: (FB) Vad vet vi om Tobbe Mårtensson och hans nya parti?
Citera
2015-05-27, 12:28
  #8
Medlem
Jag säger bara: TOBBE MÅRTENSSON !!! HAN kan och vågar uttrycka vad majoriteten av oss känner. Alltså vi som betecknar oss som svenskar. Du gammelinvandrade är välkommen i gruppen. Du, som fick LÅNA 400 kr och köpa lite möbler och börja arbeta två dagar efter att Du kommit hit till vårt land. Jag har bott grannar med en sådan familj, de kom från Slovenien och vi blev bäste vänner både med dem och med deras släktingar.

Tobbe, Du ger mig hopp. Låt Tobbe komma till tals i riksdagen. ( Jfr Forum TV2.)
Citera
2015-05-27, 12:32
  #9
Medlem
Shadowcrafts avatar
Jag fattar inte hur det kan fortsätta om 58 % är emot skiten...
Citera
2015-05-27, 12:34
  #10
Medlem
Emanciperads avatar
Det hela tar en negativ vändning vid 1:30 (här bor vi), talar inte om sanningshalten men de som inte redan är frälsta kommer tappa intresset. Att han är arg och skåning neutraliserar honom ytterligare, en bättre reklampelare för sjuklövern är svår och hitta, som dessutom är gratis. Många kommer bli rädda för honom, och vem ska skydda folket mot arga rasister om inte den goda staten...

Personligen hade jag kastat min mobiltelefon i marken innan jag ger den till en rånare. Migrationsverket betalar fastighetsägaren med skattepengar, sist jag kollade blir man hotad av blåklädda människor med pistoler om man inte ger sina pengar till maffian/staten. Fastighetsägaren vet detta, han har fått en otillbörlig vinning, huset är alltså hälerigods - gör vad man vill av det.
Citera
2015-05-27, 12:37
  #11
Medlem
Bajskatts avatar
Ja vad säger man , härligt att nån fortfarande orkar bli sur.

Regeringen är maktlös eftersom de har sålt makten till riskkapitalister, det är därför man inte får prata volymer. Först när tillräckligt stor del av bnp går till asylinduatrin och landet gått i konkurs är dom klara.

Fram till dess ska vi hålla käften och inte ifrågasätta vad som pågår för då är vi nazister och får löpa gatlopp hos twittermaffian och kvällstidningarna.

Är det ingen som ser var det barkar ? Feminister och hbtq folk har kuppat hela riksdagen, vita heterosexuella medelålders män har blivit fienden , kanske för att dom är dom enda som ifrågasätter galenskapen. Hatet , cencuren, mörkläggningen och åsiktsförtrycket kommer debatteras flitigt om 20 år... Antagligen som ett varnande exempel. Deras "goda" intentioner kommer visa sig vara förödande.

Det är bara att luta sig tillbaka och se Sverige förfalla , tragiskt.
Citera
2015-05-27, 12:41
  #12
Medlem
Svinhudens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaospojken
Hahaha jo, det är såhär stor del av Svenska folket börjar känna. Det går mot en kokpunkt där folket kommer att explodera.

Sedan varför fler människor inte uttrycker sitt missnöje på detta vis är ju för att vi lever i en åsiktsdiktatur där du blir socialt korsfäst för att uttrycka harmlösa åsikter som dessa.
För att nordbor knyter näven i fickan tills det rinner över. Sen smäller en bomb eller en abb går loss.

Citerade fel. Men skit samma.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback