Citat:
Ursprungligen postat av
genushexan
Dumheter. Polisen gör helt riktiga prioriteringar med regeringens goda minne. Kampen mot mäns våld mot kvinnor får idag alla tillgängliga resurser, och det är så det skall vara, sedan får diverse såssekräk gråta hur mycket ni vill! Häggström gör ett utmärkt arbete!
Prostitution = våldtäkt!
Jag surfade runt här inne i helgen och råkade hamna på denna tråd och såg din kommentar och blev så ledsen att jag var faktiskt tvungen starta ett konto bara för att besvara dig.
Vet du hur du förminskar en våldtäkt när du skriver sådär? Jag har jobbat som prostituerad i många år, helt frivilligt för jag älskar hjälpa människor sexuellt. Jag är helt enkelt ett proffs på och få människor och få en helt fantastisk upplevelse inom sex på kort tid. Och jag njuter av det och får orgasm. Och då kommer du här och jämför det med någon som blir våldtagen, det är så fruktansvärt att jag började gråta. Du förminskar dessa våldtäkts offer.
Mina kunder har aldrig gjort mig illa och jag var otroligt omtyckt i branschen för jag älskar det jag gör och gjorde det professionellt. Och en kund är inte automatiskt en hemsk människa. Det är allt från människor som har svårt och hitta närhet och sex pga utseende, handikapp, till människor som vill ha sex med någon som älskar det den gör. Och det är inte bara män, utan även kvinnor och t.o.m. par..
Jag älskar detta yrke och jag förstår inte varför jag inte får göra det med samma rättigheter som tex någon som säljer någon annan tjänst i Sverige? Skulle jag få göra detta med samma rättigheter som tex en massör, skulle jag vara väldigt rik idag på alla sätt. Men pga Sveriges sjuka sexköpslag får vi inte ha några rättigheter, ingen säkerhet, de tystar oss som gör detta med samtycke, polisen vräker oss, hotar, fängslar dem vi jobbar ihop med, och utvisar kvinnor tillbaka till den misär de flytt ifrån..
Sen måste jag fråga hur du vet att Simon gör ett utmärkt arbete? Har du träffat honom i hans yrkesroll? Eller har du bara läst hans sociala medier? Jag har träffat honom så du kan ju fråga mig om hans yrkesroll. Och jag lovar att mötet mellan oss finns ingenstans på hans medier. För enligt honom finns ju inga lyckliga horor och han visar endast upp den hemska delen i branschen. Men och tro att det bara finns rötägg,misär,mörker inom Prostitution är otroligt naivt. Du kan ju kolla upp hur många våldsbenägna poliser vi har i Sverige, du kommer bli chockad..
Som sagt jag har mött Simon i min yrkesroll och det var en fruktansvärd upplevelse och det fick mig och må otroligt dåligt som kvinna. Ingen man har nånsin fått mig och må så dåligt som han. Jag har fortfarande mardrömmar idag och jag är tyvärr inte ensam. Vi är många kvinnor som kan berätta om liknade upplevelse. Så om du tycker det är ett utmärkt arbete.. är du lika hemsk som han…