2015-10-30, 11:17
Medlem
7.47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat
Omkring kl 10.00
Meddelande. Deltagarna kedjas återigen ihop.

Omkring kl 11.30
Veckouppdrag fortsättning.

Omkring kl 18.00
Tävling.

Omkring kl 21.00
Alexander måste avslöja veckans sista nominering.

Verkar inte bli någon höjdardag.

Zzz.. som vanligt.

Kan dom inte bara slänga in lite mindre, enkla uppdrag/tävlingar. Typ som det Sara själv kom på, att dom skulle hitta på en egen dans. Eller varför inte att Puffen ska hålla ett gympapass för hela gruppen i 30 min och så får dom musik till det. Eller släng in något frågesportsspel och vinnaren får pizza typ.

Lite såna småsaker hade gjort dagarna mycket intressantare
2015-10-30, 12:34
Medlem
Fifa16s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat

Omkring kl 21.00
Alexander måste avslöja veckans sista nominering.

En sista nominering kommer alltså innebära att Alexander väljer Puffen då han inte vill välja Troy eftersom de har suttit ihop och då han känner att han måste välja en kille.

Detta kommer i förlängningen innebära att antingen Elin eller Lina åker ut.
2015-10-30, 12:38
Medlem
BlackBookss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fifa16
En sista nominering kommer alltså innebära att Alexander väljer Puffen då han inte vill välja Troy eftersom de har suttit ihop och då han känner att han måste välja en kille.

Skulle tro att Lina är mer omtyckt av tittarna än Elin??
2015-10-30, 12:39
Medlem
Citat:

Tror nog att Elin åker ut då. Blir Troy nominerad tror jag att han åker ut.
Patricia är också nominerad eller?
2015-10-30, 12:52
Medlem
Fifa16s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babygotdmac
Tror nog att Elin åker ut då. Blir Troy nominerad tror jag att han åker ut.
Patricia är också nominerad eller?

Det tror jag med. Tror även att Troy hade åkt om han varit nominerad men att Alexander inte vill då han skulle framstå som en maktgalning om han nominerade personen han satt ihop med. Dessutom tror han och Sasa att Troy hade fått fler röster.
2015-10-30, 14:20
Medlem
Bajenjeppes avatar
Då blir det ingen skräcknatt den här säsongen då. Helt otroligt hur man kan skita i nånting så enkelt och som varit lyckat och uppskattat tidigare. Till och med deltagarna har ju snackat och sett fram emot skräcknatten. Även de som inte tittat så mycket på Big Brother tidigare har sett fram emot just den händelsen.

Aja...
2015-10-30, 14:25
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajenjeppe
Då blir det ingen skräcknatt den här säsongen då. Helt otroligt hur man kan skita i nånting så enkelt och som varit lyckat och uppskattat tidigare. Till och med deltagarna har ju snackat och sett fram emot skräcknatten. Även de som inte tittat så mycket på Big Brother tidigare har sett fram emot just den händelsen.

Aja...

Fy fan
på mig som skaffade 24/7 just för skräcknatt.
Bara att fortsätta att hoppas att den kommer tillslut.
2015-10-30, 14:30
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackBooks
Skulle tro att Lina är mer omtyckt av tittarna än Elin??

Det hoppas jag. För även om jag ogillar Lina så tycker jag Elin är värre.

Men tror Lina förlorade på att reagera som hon gjorde på att hon blev nominerad. Lina var ju huset första maktspelare och gav en permanent nominering på Patricia. Så helt rätt nominera Lina oxå.
2015-10-30, 14:35
Medlem
Fifa16s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajenjeppe

Aja...

Har produktionen sagt det?
2015-10-30, 14:38
Medlem
Fifa16s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Det hoppas jag. För även om jag ogillar Lina så tycker jag Elin är värre.

Men tror Lina förlorade på att reagera som hon gjorde på att hon blev nominerad. Lina var ju huset första maktspelare och gav en permanent nominering på Patricia. Så helt rätt nominera Lina oxå.

Själv kommer jag rösta otroligt mycket på Lina på söndag bara för att få ut Elin som jag tröttnat på rejält de senaste dagarna.

Hoppas vi i tråden kan kraftsamla för att få ut Elin.
2015-10-30, 14:46
Medlem
Citat:
Har produktionen sagt det?

Produktionen har ju frågat oss på Facebook vad vi skulle vilja ha för tema för halloween, om jag inte missminner mig helt :P

+ det är en morgondag också!

Citat:
lördag, 31 oktober
Halloween 2015
Senast redigerad av Smexliq 2015-10-30 kl. 14:50.
2015-10-30, 14:52
Medlem
SevenStarss avatar
Ja något måste ju ske.
Inte helt bra att ta firande på själva Alla helgons dag när många kanske har annat för sig.
Men OM det blir något imorgon så är det ju skoj för oss som inte har planer. (Jag själv är sjuk)

Ut med Elin låter bra!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in