2015-10-29, 21:00
Medlem
Roligt då de har fel på huvudstäderna
2015-10-29, 21:08
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajenjeppe
Om man gör det bra så kan det bli riktigt roligt. Problemet är väl om exempelvis du sitter och tänker att alla spelar över hela tiden, då blir det omöjligt roligt. Det är ju precis samma som att folk blir rädda när dom går in i skräckhus på nöjesparker och blir rädda trots att dom vet att allt är fejk. Eller att folk blir rädda av skräckfilmer trots att dom bara stirrar på en skärm..

Människor är ju jävligt olika. Finns saker som folk är rädda för som en annan inte kan förstå varför någon är rädd för just det. Men i en så kontrollerad miljö som BB huset så är det väl lite konstigt om någon tror att något ska vara farligt eller ens läskigt när dom vet att det är skräcktema.

Men det är ju hur jag skulle ta det hela. Sen finns ju dom som verkligen är rädda för t ex clowner. Och egentligen så tycker även jag att clowner är obehagliga typer. Växte upp med Clownen manne och apan koko på tv. Jävla psykotv. Killer Klowns from Outer Space och Stephen King's IT kom efter det. Samt alla cirkusar man var på som liten.
2015-10-29, 21:15
Medlem
PingPongZongs avatar
Sara tror ( hoppas ) varje kväll att det ska bli fest. Men har faktiskt vart överlägset med fest och alkohol detta år jämfört med förra året. Jag tycker den här säsongen är bra. Intressanta deltagare med.
2015-10-29, 21:17
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Sara tror ( hoppas ) varje kväll att det ska bli fest. Men har faktiskt vart överlägset med fest och alkohol detta år jämfört med förra året. Jag tycker den här säsongen är bra. Intressanta deltagare med.

Fast när det kommer in alkohol så är det ju max 2 öl/cider och något glas vin per peson. Det kallar inte jag fest utan sällskapsdryck.

In med 10 öl per person så är det kanske någon som kan bli lite lullig.
2015-10-29, 21:18
Medlem
Citat:
Är hon? Har hon blivit det nu? Ikväll? Tvätta av henne sminket så får vi se hur snygg feministen är naturell.

Just ja du har ju inte 24/7 så du måste sett gamla bilder på henne. Eller något som vi andra inte sett. För snygg är hon inte nu iaf. Men men smaken är som...

Ikväll är man igång.
Jag tycker att hon är snygg utan smink med. Naturlig skönhet. Hon har ett unikt utseende tycker jag.
2015-10-29, 21:19
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Jag tycker att hon är snygg utan smink med. Naturlig skönhet. Hon har ett unikt utseende tycker jag.

Håller faktiskt med om det sista du skrev.
2015-10-29, 21:21
Medlem
Bockstensmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Jag håller med angående Elin, dock tycker jag Lina är den som ser bäst ut därinne
2015-10-29, 21:25
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat
Fast när det kommer in alkohol så är det ju max 2 öl/cider och något glas vin per peson. Det kallar inte jag fest utan sällskapsdryck.

In med 10 öl per person så är det kanske någon som kan bli lite lullig.

Tycker mig sett dom dricka betydligt mer än det. Är ju vissa personer som inte dricker alls. Sen några som dricker lite. Sen finns det dom som dricker desto mer.

Har tänkt på det här med hur mkt dokusåpadeltagare dricker i olika program. Tror inte dom dricker så mkt i PH t ex. Visst dom dricker varje kväll men dom har en bartender där som håller koll och tycker mig inte se några vrålfyllor. Men så klipps PH rejält. BB ser vi ju 24/7 vi vet vad dom får ungefär.

En grej som BB deltagare säger: Man blir jävligt lätt full I BB huset. Och tur är väl det? Eller otur? Nejfan dom ska bli fulla och dom ska göra bort sig. Dom ska underhålla och förnedring gillas.
2015-10-29, 21:29
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Tycker mig sett dom dricka betydligt mer än det. Är ju vissa personer som inte dricker alls. Sen några som dricker lite. Sen finns det dom som dricker desto mer.

Har tänkt på det här med hur mkt dokusåpadeltagare dricker i olika program. Tror inte dom dricker så mkt i PH t ex. Visst dom dricker varje kväll men dom har en bartender där som håller koll och tycker mig inte se några vrålfyllor. Men så klipps PH rejält. BB ser vi ju 24/7 vi vet vad dom får ungefär.

En grej som BB deltagare säger: Man blir jävligt lätt full I BB huset. Och tur är väl det? Eller otur? Nejfan dom ska bli fulla och dom ska göra bort sig. Dom ska underhålla och förnedring gillas.

Fast i PH får man Drinkar och shots, skulle ju aldrig inträffa att dom skickade in det här.
2015-10-29, 21:34
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat
Fast i PH får man Drinkar och shots, skulle ju aldrig inträffa att dom skickade in det här.

Sprit är ovanligt. Men 2011 var det sprit ibland. Sibirien veckan då dom var fångar där och tillverkade vadfan det nu var. Dom inne i huset fick då 2st ENORMA glas med grogg, som enligt dom var rejält med sprit i.

Sen ignorera djurenveckan så kom det in någon utklädd till ett djur med vodka och öl. Då hoppade dom på djuret och Gurkan satt i soffan och gapade om att dom skulle slå ner djuret och ta spriten. Jävla skönt avsnitt Gurkan satt och drack sprit i soffan skrattandes och snackade om bönder.

Första säsongen fick dom in sprit mitt i natten om dom bad. Eller den där gubben vafan han nu hette? Ett knarkfyllo som lämnade huset om han inte fick sprit på natten
Senast redigerad av PingPongZong 2015-10-29 kl. 21:37.
2015-10-29, 21:39
Medlem
Crinds avatar
Bara jag som är lite kär i Patricia? Otroligt söt med en sjukt härlig personlighet.
Men jag drar mig också mot lite udda, sociala och söta tjejer.
2015-10-29, 21:53
Medlem
Smirmats avatar
Andres försök till skämt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in