Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2022-08-20, 19:24
  #25
Medlem
Ska få hem den här om någon dag fast som "freebase powder" - går det att röka en freebase som vanligt, tex som en vanlig pyrro eller måste man ha någon tvätt i åtanke när detta skall användas? Ska vara "brownish" färg.

Och hur står den här sig mot tex a-pihp/2-me-pvp - någon som prövat dessa tre och kan minnas? Bättre/sämre/effekt osv?
Citera
2022-10-13, 16:57
  #26
Medlem
Slurken1337s avatar
Haha fyfan, någon som har smidigt tips på hur jag underlättar hjärtklappningen och nojan under avkliv? Har haft hjärtklappning nu i 15 timmar. Är det bara att ta en benzo? Sist jag rökte var runt 04:00 och drog i mig kanske en 0.15 då bara!

Hade det inte varit för denhär hemska avklivningen så hade jag varit totalt torsk på detta. Fyfan så bra det är!
Citera
2022-11-09, 15:37
  #27
Medlem
Jakåps avatar
Är besatt av att röka den här skiten, beställer mer fast jag inte borde. Hela telefonen luktar MDPHP, lukten sätter sig överallt. Vad fan är det man drar i sig egentligen.
Citera
2022-11-19, 14:33
  #28
Medlem
Slurken1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jakåp
Är besatt av att röka den här skiten, beställer mer fast jag inte borde. Hela telefonen luktar MDPHP, lukten sätter sig överallt. Vad fan är det man drar i sig egentligen.

Haha känner igen känslan något fruktansvärt, Jag har aldrig riktigt klickat till 100% med någon drog förut, utan har kört på med lite av varje då och då, Men mdphp är någt helt annat alltså, Det får mig att helt titta bort från alla andra droger och första röken för dagen/perioden känns lika magisk varje gång, som om att de vore första gången någonsin igen. Så lätt att man fastnar i återdosering för att jaga första hiten igen.
Sen hjälper det ju inte att de smakar ju tillomed gott när man röker det

Men jag undrar lite samma sak, hur kan detta inte vara mer poppis än vad det är? Knappt en käft jag känner som ens hört talas om det medans jag sitter här helt överväldigad över vilken fantastisk drog det faktiskt är.
Så vad är egentligen anledningen till att den inte är omtalad/populär? Är det någon skit i de som folk inte tycker är värt risken? Eller är det bara pga dom amerikanska spökhistorierna om folk som går berserk på dessa grejer? För jag kan absolut inte känna igen mig i hur folk går totalt bananas på detta

Angående tidigare text så tog jag ingen benso utan gick bara och la mig, Mådde prima dagen efter och rökte lika mycket igen utan besvär.

Men sjukt beroendeframkallande detta, Jag som aldrig varit "torsk" på något blir helt skakig och absad bara av att tänka på hur en hit kickar in eller ser en gammal video på när jag tar ett bloss.
Citera
2023-09-01, 00:00
  #29
Medlem
Rätt dött på svenska scenen den här, men frågar ändå:
Tror ni ser går att blanda den här när den är freebase, med vg/pg juice (40/60) och vape:a den? Typ en 300mg/ml solution.
Citera
2023-09-02, 09:49
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalvHerr
Rätt dött på svenska scenen den här, men frågar ändå:
Tror ni ser går att blanda den här när den är freebase, med vg/pg juice (40/60) och vape:a den? Typ en 300mg/ml solution.
Allt som är fribas går att blanda ut i e-juice skulle jag säga, men man måste ju upp i ganska hög concentration, att nå samma effekt som glaspipa är ju omöjligt.
Jag vapear mycket i vanliga fall, ofta mech, och ett rejält bloss där är ju en ml juice max 😅

Och i ditt fall nu då, du behöver ju nästan köra något byggbart, helst rda och droppa juice själv, att förvänta sig att fribasen löser sig helt och funkar vettigt genom "köpe coils" tror jag inte på 😎 men uppdatera oss gärna!
Citera
2023-09-06, 15:47
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychonautens
Allt som är fribas går att blanda ut i e-juice skulle jag säga, men man måste ju upp i ganska hög concentration, att nå samma effekt som glaspipa är ju omöjligt.
Jag vapear mycket i vanliga fall, ofta mech, och ett rejält bloss där är ju en ml juice max 😅

Och i ditt fall nu då, du behöver ju nästan köra något byggbart, helst rda och droppa juice själv, att förvänta sig att fribasen löser sig helt och funkar vettigt genom "köpe coils" tror jag inte på 😎 men uppdatera oss gärna!

Efter att ha experimenterat med just "köpte coils" så kan jag nog gott påstå att du har rätt i det sistnämnda. Känns som en waste att köra med vape coils istället för en sån där tank. Känns som att all ml och 40% koncentrat går till waste.

Visst det är ju skönt att bara vapea istället för att jaga drake, men pengen är ju... pengen.
Citera
2023-09-06, 16:17
  #32
Avstängd
GaranteratMangels avatar
Fick panikångest när jag provade denna för många år sen så från mig får den tummen ned. Tog kanske för mycket. Tror jag bombade.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback