Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-05-31, 17:36
  #169
Medlem
200kgs avatar
Tycker sånt här ändå är rätt intressant/fascinerande, särskilt om det fungerar. Oavsett om det finns en vetenskaplig förklaring eller inte till det. Har prövat Anden i glaset/Ouija en hel del och har fått det att fungera även om det är slumpen eller inte så har den lyckats svara på många frågor och jag har även kört det själv för att dubbelkolla så ingen har fuskat.
Testade Charlie Charlie Challenge mitt i natten med en polare häromdagen och testade på både svenska och engelska. Körde dock med en blyerts och en bläckpenna men jag testade att blåsa på pennan och den kunde röra sig perfekt, så antar väl att det är det som är tricket. Den ville i alla fall inte svara på några frågor.
Citera
2015-06-02, 17:09
  #170
Medlem
illerkids avatar
Var tydligen bara en grej för att promota en kommande skräckfilm.

http://uk.eonline.com/news/661822/we...eting-campaign
Citera
2019-08-24, 20:32
  #171
Medlem
Intelligenss avatar
Det roligaste med den där leken/tricket är ju det helt ologiska i att det så kallade spöket Charlie skulle svara "nej" och då inte skulle vara där. Undrar vem som då flyttar pennan enligt de som tror på detta? Kanske spöket Charlies gamla faster Agda?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback