Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2021-12-06, 12:52
  #97
Medlem
timheideckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaussBonnet
Jag tycker att sångaren Mathias Holmgren ser ut som en real life-version av James Fjong.

http://www.rainbowweekend.se/?p=171

Karln ser ju rentav ut som en parodi på Fjongen!

Mjaa, håret och näsan då möjligen. Inte tillräckligt starkt hakparti. Personligen tycker jag brottaren Frank Andersson var verklighetens James Fjong när han levde. Även Dolph Lundgren har typiska Fjong-attribut.
Citera
2022-02-25, 18:38
  #98
Medlem
Rebali179s avatar
Tror ni att intresset för honom kommer att finnas kvar.
Super 8 s böcker går ju inte av för hackor. Men de är väl slutsålda redan
Båda böckerna finns i hyllan här hemma
Citera
2022-02-26, 01:21
  #99
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebali179
Tror ni att intresset för honom kommer att finnas kvar.
Super 8 s böcker går ju inte av för hackor. Men de är väl slutsålda redan
Båda böckerna finns i hyllan här hemma
Nej. När de generationerna som faktiskt läste Fjongen i snuskblaskor när de var unga dör undan så kommer intresset att dö med dem.
Öht är serier med ren råhumor av den typen utdaterade idag. En vit heterosexuell man som snuskar loss med villiga och yppiga flickor! Det går ju bara inte i vårt moderna samhälle...
Citera
2022-02-28, 16:49
  #100
Medlem
Rebali179s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gissa vem
Nej. När de generationerna som faktiskt läste Fjongen i snuskblaskor när de var unga dör undan så kommer intresset att dö med dem.
Öht är serier med ren råhumor av den typen utdaterade idag.
En vit heterosexuell man som snuskar loss med villiga och yppiga flickor! Det går ju bara inte i vårt moderna samhälle...


Själv så blev jag väldigt nyfiken på James Fjong tack vare Flashback även om jag inte var så gammal när jag köpte dem men ändå när jag fick reda på att det skulle komma en komplett utgåva så var jag inte sen att slå till å köpa böckerna. Båda 2 står hemma i bokhyllan
Citera
2022-06-12, 17:22
  #101
Medlem
korrekturlacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebali179
Själv så blev jag väldigt nyfiken på James Fjong tack vare Flashback även om jag inte var så gammal när jag köpte dem men ändå när jag fick reda på att det skulle komma en komplett utgåva så var jag inte sen att slå till å köpa böckerna. Båda 2 står hemma i bokhyllan

Vad avses med båda böckerna?
Citera
2022-06-12, 19:13
  #102
Medlem
Rebali179s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korrekturlack
Vad avses med båda böckerna?

Det blev trodde man bara en bok med James Fjong
http://www.boktugg.se/bok/9789163777110/james-fjong/

Men folk hörde av sig att det var tydligen inte allt så senare så kom det en "uppföljare"
James Fjong & Co https://www.bokus.com/cgi-bin/produc...fe%20Rundqvist
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback