2015-05-24, 19:32
Medlem
Hej!

Jag upptäckte att jag har någon form av böld eller något i ljumsken nu när jag duschade.Vet inte hur länge jag kan ha haft den, men förmodligen mindre än 1 månad. Fast böld är nog fel beskrivning för den är rörlig och gör inte ont. Jag känner inte av den alls förutom när jag kom åt den när jag duschade. Det är heller ingen finne. Den är i storlek ungefär som en medelstor leverfläck. Den ser möjligtvis lite värre ut än den är i vanliga fall då jag var där och pilla och klämde innan jag tog fotot.

Någon som vet vad det kan vara? Värt att besöka vårdcentral för den?

Bild:

http://postimg.org/image/no5f78bux/
Citera
2015-05-24, 19:37
Medlem
Neonights avatar
Inflammerad hårsäck 2.0?
Citera
2015-05-24, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neonight
Inflammerad hårsäck 2.0?

Möjligt men jag är tveksam. Inflammerade hårsäckar får man ibland i ansiktet i samband med rakning och de känns inte så som denna. Det brukar ju oftast bara bli som en finne. I denna kommer det inget var utan bara blod.
Citera
2015-05-24, 19:46
Medlem
OnTheWeeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seeyainhell
Möjligt men jag är tveksam. Inflammerade hårsäckar får man ibland i ansiktet i samband med rakning och de känns inte så som denna. Det brukar ju oftast bara bli som en finne. I denna kommer det inget var utan bara blod.
Polaren fick något liknande du beskriver för några år sedan. ''Bölden'' slutade inte växa trots att han klämde den eller lät den vara, slutade med att han fick operera bort den.

Skönt att se dig igen btw.
Citera
2015-05-24, 20:50
Medlem
E-tards avatar
Ser ut som syfilis. Besök en läkare så fort som möjligt.
Citera
2015-05-24, 21:16
Medlem
Streckkods avatar
Kan vara någon exotisk insekt som lagt ägg...
Citera
2015-05-24, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E-tard
Ser ut som syfilis. Besök en läkare så fort som möjligt.

Syfilis låter spännande. Bara hålla tummarna att det är syfilis så man har en till könssjukdom att sätta på listan.
Citera
2015-05-24, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Streckkod
Kan vara någon exotisk insekt som lagt ägg...

Dåligt med exotiska insekter där jag bor och utlandet har jag inte vart i heller det senaste året.
Citera
2015-05-24, 22:10
Medlem
E-tards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seeyainhell
Syfilis låter spännande. Bara hålla tummarna att det är syfilis så man har en till könssjukdom att sätta på listan.

Var försiktig med vad du önskar dig. Den enda idag använda behandlingen är kemisk kastration.
Citera
2015-05-26, 21:26
Medlem
Ser lite ut som något åt granulom-hållet. Bara iväg till vårdcentralen och stansa bort den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in