Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2015-05-24, 21:45
  #73
Medlem
Asså herrejävla gud vilket race, jag är helt svettig.. dags för en dusch och sen nascar
2015-05-24, 21:46
  #74
Medlem
Continental Ops avatar
hade ruggigt dålig feed för detta, mitt gratisbredband räcker nog inte heller, buffrade var 10e sek typ

Såg ut som att racingen efter sista omstarten var riktigt bra men jag fick intrycket att JPM sicksackade rätt mkt på slutet. Indycar hade ju helknäppa regler mot sånt där förut där man inte ens fick köra en defensiv linje men jag är inte helt up to date på motorsport längre?
2015-05-24, 21:49
  #75
Medlem
Martinsons avatar
Mitt första Indy 500 och nog inte det sista. Ruggig racing de sista varven, så jäkla tight side by side i 220 mph/h

Däremot har jag inte varit imponerad av racingen rent generellt i Indycar, men Indy 500 var något helt annat uppenbarligen
2015-05-24, 21:51
  #76
Medlem
findatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mich13
Montoya är en old school, hard ass racer.

Kör man på gräset i Indy 500 och vinner är det välförtjänt, haha.

Var det inte lite "sand" från den tidigare olyckan som virvlade upp?
2015-05-24, 21:55
  #77
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martinson
Mitt första Indy 500 och nog inte det sista. Ruggig racing de sista varven, så jäkla tight side by side i 220 mph/h

Däremot har jag inte varit imponerad av racingen rent generellt i Indycar, men Indy 500 var något helt annat uppenbarligen

Racingen förut förutom barber har varit kass.. men har körts på riktigt usla banor också
2015-05-24, 22:26
  #78
Medlem
Continental Ops avatar
kollade på sista fem på Youtube nu, jag hade nästan utgått ifrån att han blivit tvungen att blocka eftersom Power var uppe i växellådan redan när det var 3 varv kvar men det såg ut som att JPM kom ur kurvorna med högre fart än Power och sen plockade han ju bort slipstreamen effektivt.

Mkt tuff instängning av Dixon oxå men helt ok den oxå.

Tror han rankar den här segern högre, första ggr hade han helt enkelt en helt överlägsen bil.
2015-05-25, 07:13
  #79
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Tråd låst.

/Moderator
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback