Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-05-24, 20:48
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Istidraj
förs det någon statistik på hur ofta invandrare våldtar svenska kvinnor? Inte för att vara elak eller så men det känns inte lika illa om dom våldtar eller skadar sina egna.

Spelar väl ingen roll om man våldtar svenska eller "sina egna" kvinnor som du beskriver det. Brottet är lika vidrigt oavsett
Citera
2015-05-24, 22:33
  #38
Medlem
herrgurkas avatar
Det är väldigt stor skillnad på delarna av koloniområdet. Stugorna på den sämsta delen påminner om en romsk bosättning.
Citera
2015-05-24, 23:20
  #39
Avstängd
scips avatar
Det vore ju positivt om det här skulle visa sig att det är ännu ett invandra relaterat brott. Allt för att vänster mupparna och 87% procentarna skall få vara lyckliga över sitt val. Och hitintills nu fem månader in på 2015 så har ju invandra packet gjort bra i från sig när det gäller att respektera sitt nya värdland och dess gästfrihet. Bra jobbat av avföringen som kommer till sverige! 2015 blir nog ett rekordår för Sverige och dess invandrings politik.
Citera
2015-05-25, 07:22
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilljonsson
Spelar väl ingen roll om man våldtar svenska eller "sina egna" kvinnor som du beskriver det. Brottet är lika vidrigt oavsett

känns väl värre med psykoligisk krigsföring än en "simpel" våldtäkt. Dom väljer ju specifikt ut svenska tjejer för att dom hatar oss trots att vi räddat deras familjers liv.

sen så är nordiska kvinnor 100 x vackrare än deras kvinnor.

oklart hur det är i detta fall men babbarna på järvafältet använder liknande metoder.
Citera
2015-05-25, 15:49
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilljonsson
Spelar väl ingen roll om man våldtar svenska eller "sina egna" kvinnor som du beskriver det. Brottet är lika vidrigt oavsett

Klart som fan att det spelar roll om folk vi hjälper våldtar vår egen befolkning men låter sina egna grytlock till fruntimmar vara? Sen OM dom hade våldtagit sina egna är brottet i sig såklart lika illa, men nu var det inte riktigt det som menades va?
Citera
2015-05-25, 18:51
  #42
Medlem
MrAndress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reeves
Emmalund har du ju också nere vid Johannelund.


Ah just det tack!
Citera
2015-05-25, 18:54
  #43
Medlem
MrAndress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Och vad drar du för slutsats? Att varken BO eller GM är svenskar enligt din definition?


Jag drar slutsatsen att GM är babbe, skäggbarn, hudfärgshandikappad, ja nått mer?

BO kan vara utlänning med men troligtvis etnisk svensk.
Citera
2015-05-25, 19:02
  #44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrAndres
Jag drar slutsatsen att GM är babbe, skäggbarn, hudfärgshandikappad, ja nått mer?

BO kan vara utlänning med men troligtvis etnisk svensk.

Så här länge drar jag slutsatsen att BO och GM varit på samma fest och BO haft sex med någon där, mot sin egen vilja. Kanske var hon alltför berusad för att kunna lämna samtycke, kanske vågade hon inte säga nej. Våldtäkt är det hur som helst. Och vi får hoppas att åklagaren tycker detsamma.
Citera
2015-05-25, 19:06
  #45
Medlem
MrAndress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Så här länge drar jag slutsatsen att BO och GM varit på samma fest och BO haft sex med någon där, mot sin egen vilja. Kanske var hon alltför berusad för att kunna lämna samtycke, kanske vågade hon inte säga nej. Våldtäkt är det hur som helst. Och vi får hoppas att åklagaren tycker detsamma.


Absolut håller jag med dig om att det är en våldtäkt. Men jag är tvär säker på att det är en invandrare som har utfört detta hemska brott!
Citera
2015-05-25, 19:20
  #46
Medlem
håller inte detta äckel till i Skäggetorp nu?? http://avpixlat.info/2015/05/24/miss...7-arig-flicka/ säkert nån Nantale oxå försvarar att de på nåt vis var den 7 åriga flickans fel hon blev urinerad på??
Citera
2015-05-25, 19:57
  #47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soisju
håller inte detta äckel till i Skäggetorp nu?? http://avpixlat.info/2015/05/24/miss...7-arig-flicka/ säkert nån Nantale oxå försvarar att de på nåt vis var den 7 åriga flickans fel hon blev urinerad på??

Nej, varför skulle jag försvara att en 7-årig blir utsatt för detta? Men finns det någon bevis på att det skulle vara samma GM här?
Citera
2015-05-25, 20:16
  #48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Nej, varför skulle jag försvara att en 7-årig blir utsatt för detta? Men finns det någon bevis på att det skulle vara samma GM här?
nej men han lär ju va kapabel till det. får han inge större straff för att urinera å misshandla en 7 åring. så lär han ju fortsätta på sin brottsliga bana.. http://www.birthday.se/person/d69183...c-a858d0c69a5a
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback