Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2015-05-25, 20:22
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soisju
nej men han lär ju va kapabel till det. får han inge större straff för att urinera å misshandla en 7 åring. så lär han ju fortsätta på sin brottsliga bana.. http://www.birthday.se/person/d69183...c-a858d0c69a5a

Men det finns redan en tråd för hans brott mot den 7-åriga flickan. Om du vet någonting som kan knyta honom till detta brott som denna tråd handlar så är det bra om du kontaktar polisen. Kanske vet polisen inte att han har flyttat till Linköping?
Citera
2015-05-25, 21:14
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Men det finns redan en tråd för hans brott mot den 7-åriga flickan. Om du vet någonting som kan knyta honom till detta brott som denna tråd handlar så är det bra om du kontaktar polisen. Kanske vet polisen inte att han har flyttat till Linköping?
Polisen har nog fullkomlig kontroll var han håller hus. de vet mycket mer än man tror..
Citera
2015-05-25, 21:15
  #51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soisju
Polisen har nog fullkomlig kontroll var han håller hus. de vet mycket mer än man tror..

Okej, men har verkar ha alibi eftersom han inte är anhållen ännu.
Citera
2015-05-25, 21:56
  #52
Medlem
NegerGregerxDs avatar
"Händelsen ska ha skett under natten mellan fredag och lördag. Polisens utredare Henry Jansén säger till Corren att en grupp ungdomar hade träffats i en av kolonistugorna i utkanten av Skäggetorp för att ha fest. Efter ett tag lämnade några ungdomar festen och några stannade kvar"

http://www.corren.se/nyheter/linkopi...a-8076420.aspx
Citera
2015-05-25, 22:00
  #53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NegerGregerxD
"Händelsen ska ha skett under natten mellan fredag och lördag. Polisens utredare Henry Jansén säger till Corren att en grupp ungdomar hade träffats i en av kolonistugorna i utkanten av Skäggetorp för att ha fest. Efter ett tag lämnade några ungdomar festen och några stannade kvar"

http://www.corren.se/nyheter/linkopi...a-8076420.aspx

Ja, det var precis som jag trodde.
Citera
2015-05-26, 11:13
  #54
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ducky123
Vill inte vara den, men i koloniområdet tror jag inte att asylsökande håller till, det är fina små stugor där. Handlar nog snarare om en fest där någon har druckit sig alldeles för full.
Så om det inte är en asylsökande som våldtagit henne så måste anledningen vara att hon (eller menar du gärningsmannen med "någon") blivit för packad?
Citera
2015-05-26, 12:33
  #55
Avstängd
Framgår det om våldtäktsmannen var en av dem som var med på festen eller en utomstående?
Citera
2015-05-26, 18:19
  #56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piggekott
Framgår det om våldtäktsmannen var en av dem som var med på festen eller en utomstående?

Eftersom polisen undersökt kolonistugan så har de flesta här redan förstått att kvinnan inte blev utsatt för våldtäkt efter att hon hade lämnat stugan. Det var alltså inte nån asylsökande som gömde sig i buskarna i väntan på att festen skulle ta slut och att han skulle kunna lägga vantarna på denna kvinna. Nej, våldtäkten skedde på festen och GM är någon som var med på festen. Och detta är anledningen till intresset för denna tråd är lika med noll just nu. Om det senare kommer fram att GM har en utländsk farmor kommer tråden eventuellt få nytt liv.
Citera
2015-05-26, 18:37
  #57
Medlem
NegerGregerxDs avatar
Jag tippar fortfarande på en skäggis från skägget.

Förvörigt så har vi haft en del fall i Linköping den senaste tiden då småtjejer har blivit just indragna i buskar och påsatta av nysvenskar, jag tycker inte att man ska förringa det.
__________________
Senast redigerad av NegerGregerxD 2015-05-26 kl. 18:42.
Citera
2015-05-26, 21:15
  #58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NegerGregerxD
Jag tippar fortfarande på en skäggis från skägget.

Förvörigt så har vi haft en del fall i Linköping den senaste tiden då småtjejer har blivit just indragna i buskar och påsatta av nysvenskar, jag tycker inte att man ska förringa det.


Jadu, det har inte direkt på senaste tiden stått något om sådant i Corren så... Lägg din attityd i I&I
Citera
2015-06-04, 18:32
  #59
Medlem
Hört det var 2 svenkska killar och en tjej i Missbrukarkretsen..
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback