Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2015-05-27, 16:54
  #61
Medlem
trillkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maomaox
Usch, det där låter ju inte alls trevligt Därför jag känner mig lite obekväm men att ha något man stoppar in i kroppen, på min mamma så vet hon inte heller vart den är, man känner den inte, den har gått och gömt sig någonstans, huvva

Haha oj, usch! Min satt väldigt ytligt och bara jag tryckte någon cm från var den satt så kunde man se hur den rörde sig. Det räckte med att dra fingret över området där den satt så kände man den direkt. Problemen uppstod när jag skulle ta ut den.
Citera
2015-05-28, 09:57
  #62
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trillka
Haha oj, usch! Min satt väldigt ytligt och bara jag tryckte någon cm från var den satt så kunde man se hur den rörde sig. Det räckte med att dra fingret över området där den satt så kände man den direkt. Problemen uppstod när jag skulle ta ut den.
Men vad använder du nu då? Satte du in en ny eller använder du något annat, eller ingenting?
Citera
2015-05-28, 10:13
  #63
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maomaox
Nä men det känns inte riktigt som något jag är intresserad av, skulle hellre köra på kondom isåfall liksom, om man ändå ska krångla

Fast pessar behöver inte vara så krångligt, man för in den och den kan sitta där ett tag.
Citera
2015-05-28, 11:13
  #64
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reglementet
Fast pessar behöver inte vara så krångligt, man för in den och den kan sitta där ett tag.
Nä men jag tycker det är krångligt faktiskt
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback