Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-06-06, 15:02
  #121
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yogapants
Det låter onekligen som att din kille glor mer på andra tjejers rumpor än vad medelsvensson gör. Det innebär att han är som jag.

Mina tips: börja gymma för helvete. På ett halvår kan du med experthjälp ha en rumpa som får andra tjejers killar att vända sig om efter dig. Din kille kommer avguda dig. Det kommer dessutom på sikt stärka din dåliga självkänsla att veta att du nu har en riktig 10-poängsrumpa (tar iofs några år).

Tips 2: låt din kille stirra. Skit i vem och hur länge. Tveka dock inte att själv skicka ett leende mot en snygg kille då och då. Din kille ska inte tro att han har dig som i en liten ask.

Lova att återkomma i tråden med före- och efterbilder samt hur det gått med relationen.

Lycka till!

Edit: ser nu att du redan tränar. Bra! Då fortsätter du med det och går in stenhårt för tips nummer två.


Varför ska hon behöva träna för att duga inför sin nuvarande sambo? Det är ju helt sjukt. Antingen är sambon tillsammans med henne för den hon är, eller om han föredrar kvinnor han ser på stan kan han välja någon av dem istället.
Citera
2015-06-06, 16:26
  #122
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobany
Men vad fan är det för fel på dig? Alla är olika, alla har sina åsikter och sina drömmar om sitt "paradis och hur fan det nu ska se ut", och så ser hennes/hans ut, respektera det istället för att komma med argumentet "alla ååh alla gör detta jag är bög knulla mig i röven". Det är fan fel på dig fucktard.
Du låter precis som ett vänsterpack med allas lika värde o råkar man då vara rasist så är man inte värd ett skit.
Så försök nu respektera mina åsikter o värderingar om nu alla ska vara lika

Dittproblem är tydligen som TS problem. Ni kan inte respektera andras åsikter o hennes kille använder sina ögon.
Varför blir inte du o TS tillsammans i stället. Sedan kan ni roa er med attgöra varandra, blinda.
Citera
2015-06-06, 16:27
  #123
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yogapants
Det låter onekligen som att din kille glor mer på andra tjejers rumpor än vad medelsvensson gör. Det innebär att han är som jag.

Mina tips: börja gymma för helvete. På ett halvår kan du med experthjälp ha en rumpa som får andra tjejers killar att vända sig om efter dig. Din kille kommer avguda dig. Det kommer dessutom på sikt stärka din dåliga självkänsla att veta att du nu har en riktig 10-poängsrumpa (tar iofs några år).

Tips 2: låt din kille stirra. Skit i vem och hur länge. Tveka dock inte att själv skicka ett leende mot en snygg kille då och då. Din kille ska inte tro att han har dig som i en liten ask.

Lova att återkomma i tråden med före- och efterbilder samt hur det gått med relationen.

Lycka till!

Edit: ser nu att du redan tränar. Bra! Då fortsätter du med det och går in stenhårt för tips nummer två.
What?
Vart någonstans har du läst att hennes kille inte gillar hennes röv?
Citera
2015-06-06, 17:20
  #124
Medlem
Bobanys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sexbrottsling
Du låter precis som ett vänsterpack med allas lika värde o råkar man då vara rasist så är man inte värd ett skit.
Så försök nu respektera mina åsikter o värderingar om nu alla ska vara lika

Dittproblem är tydligen som TS problem. Ni kan inte respektera andras åsikter o hennes kille använder sina ögon.
Varför blir inte du o TS tillsammans i stället. Sedan kan ni roa er med attgöra varandra, blinda.
Hahaha det är verkligen fel på dig mannen! Inte minst är du besatt av politik du är även rädd för dina egna åsikter, skaffa ett liv äckel.
Citera
2015-06-06, 21:04
  #125
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av staffanwestberg
Varför ska hon behöva träna för att duga inför sin nuvarande sambo? Det är ju helt sjukt. Antingen är sambon tillsammans med henne för den hon är, eller om han föredrar kvinnor han ser på stan kan han välja någon av dem istället.
Dream on.

Citat:
Ursprungligen postat av Sexbrottsling
What?
Vart någonstans har du läst att hennes kille inte gillar hennes röv?
Klart han gör. Har varken menat eller skrivit något annat.
Citera
2015-06-06, 21:29
  #126
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blondinen1994
Jag och min pojkvän har varg tsm i 1,5 år, i början av vårt förhållande följde han en massa nakna brudar på fb o gillade massa sånna snusksidor, likadant när vi va ute någonstans gick och och GLODDE på tjejens rumps och släppte inte blicken!
Efter ett tag började jag lägga märke till detta och blev väldigt ATG sviken sårad och väldigt ledsen. Eftersom jag har dåligt självförtroende så trodde jag ju att jag inte dög eller räckte till eftersom han va tvungen o kolla in andra snygga tjejer.

Vi har bråkat om detta i kanske 1,3 år nu och jag känner fortfarande att jag inte duger (fastän andra killar jämt ger mig olika komplimanger så jag vet ju egentligen att jag e snygg)

Nu e vi typ här att han säger att han inte kollar på tjejer länge och jg e i ett jävla kontrollbehov nu så såfort det kommer en tjej med stor fin rumpa, ja ni vet, så spänner jg blicken i honom o släpper den inte förrens hon e borta ur hans synfält typ.. detta är så sjukt jobbigt att jag känner att jag måste kontrollera honom annars tittar han!

Tittar han på en rumpa i 1 sekund så bråkat vi om de i 2-3 dagar efteråt för jag blir så ledsen!

Så killar/tjejer, vad är normalt? Får ens pojkvän titta på rumpor utan att flickvännen ska få damp? Min störta rädsla är typ att han ska titta på en fin rumpa, för då känner jag att jag inte duger. Vad ska jag göra?

Det bästa är att sluta känna att du inte duger. Det näst bästa är att låta honom titta på rumpor i alla fal. I allra värsta fall pålägger du honom ett förbud och han tittar i smyg istället. Å andra sidan är rumpor mottagliga för konkurrens. Dra på dig dina tajtaste byxor och få honom att titta på din istället. Eller tejpa över hans ögon, men det blir du bara olycklig av.
Citera
2015-06-06, 23:04
  #127
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobany
Hahaha det är verkligen fel på dig mannen! Inte minst är du besatt av politik du är även rädd för dina egna åsikter, skaffa ett liv äckel.
Så jag ska respektera andras åsikter utan att få respekt tillbaka? Det är dig det är fel på. Men det kommer du nog på när du vuxit upp.
Citera
2015-06-08, 23:06
  #128
Medlem
https://youtu.be/dlZsGpWJmos

Summerar hela den här problematiken, om nu ingen har postat.
Citera
2015-06-10, 22:24
  #129
Medlem
"Låt han titta"? Jag tar jävligt illa upp så om man vill ha mig så får han fan uppföra sig de är respektlöst och hålla på sådär!! Och man ska absolut inte träna för någonstans skull! En BRA kille ska tycka om en exakt som man är, utan att ändra ett skit! Tyvärr är de så att han tittar i smyg nu men de ör bättre att de e så än att han glor o kåtar sig som ett svin
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback