Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-17, 22:27
  #2461
Medlem
Krickerts avatar
Nu har det verkligen visat sig hur han är på riktigt.
Slå ner på Bert över han ser ut....

Fredrik
Du ser själv ut som en påse bajs.
Citera
2018-04-19, 17:22
  #2462
Medlem
Filip ser inte ut att må särskilt bra:

https://imgur.com/a/RMyll
Citera
2018-04-19, 17:41
  #2463
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickert
Nu har det verkligen visat sig hur han är på riktigt.
Slå ner på Bert över han ser ut....

Fredrik
Du ser själv ut som en påse bajs.

Du menar alltså att Fredrik Wikingsson är oattraktiv medan Bert Karlsson är en snygg man? Har jag uppfattat dig korrekt?
Citera
2018-04-19, 18:06
  #2464
Medlem
Krickerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
Du menar alltså att Fredrik Wikingsson är oattraktiv medan Bert Karlsson är en snygg man? Har jag uppfattat dig korrekt?
Nej jag tänder inte på män.
Men fredrik är en liten fitta som ger sig på berts utseende när bert gåt ut och konfronterar fredik i sin yt kanal.
Citera
2018-04-20, 07:03
  #2465
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickert
Nej jag tänder inte på män.
Men fredrik är en liten fitta som ger sig på berts utseende när bert gåt ut och konfronterar fredik i sin yt kanal.
Filip och Fredrik överskattar sig själva. De blir triggade av sin hipstervänsterredaktion på breaking news att göra dessa angrepp. Det hade kanske funkat för tio år sedan. Men jag tror sympatierna är på Berts sida i detta.

Det är så uppenbart att Filip och Fredrik inte på något sätt har örat mot marken numera.
Citera
2018-04-20, 08:06
  #2466
Medlem
CapsLock99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Filip och Fredrik överskattar sig själva. De blir triggade av sin hipstervänsterredaktion på breaking news att göra dessa angrepp. Det hade kanske funkat för tio år sedan. Men jag tror sympatierna är på Berts sida i detta.

Det är så uppenbart att Filip och Fredrik inte på något sätt har örat mot marken numera.

Utan att ens behöva sympatisera med Bert kan man kallt konstatera att han har folkets öra och har haft så sedan han började producera musik, det var anledningen att "hans" artister var populära, de var folkkära och det visste Bert innan de hade börjat.

Nu vill Fredrik & Filip skjuta Bert lite i sank för att han inte presenterar den vänsterliberala världssynen där penningar faller från skyn samt att man inte behöver bry sig om BNP per capita, uppväxt och ursprung och religion när man tittar på var står idag - och vart vi är på väg..

2014 hade många hållt med, klappat FF på axeln, like:at på nätet och pratat om alla murar vi inte skall bygga. Effekterna av vår blinda hantering hade inte blivit vardag än. Idag har vi skjutit upp pensionen 5-år för alla, vi har inte en susning kring hur 1 miljon människor skall få jobb, nu vet de allra flesta att Bert har rätt och FF liknar istället allt mer deras 70-tals hjälte Staffans barnprogram: Vilse i pannkakan.
Citera
2018-04-20, 09:41
  #2467
Medlem
FFL88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Filip och Fredrik överskattar sig själva. De blir triggade av sin hipstervänsterredaktion på breaking news att göra dessa angrepp. Det hade kanske funkat för tio år sedan. Men jag tror sympatierna är på Berts sida i detta.

Det är så uppenbart att Filip och Fredrik inte på något sätt har örat mot marken numera.
Det är även "så" uppenbart att F&F borde ha tagit stålarna och dragit för länge sedan, deras tid är helt enkelt över. Den eventuella "rolighetsfaktorn" som inföll vid sällsynt enstaka tillfällen i början av deras "karriär" är ju tyvärr icke-existerande idag. Lägg ner. Game over. The slut.
Citera
2018-04-20, 10:17
  #2468
Medlem
kedjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FFL88
Det är även "så" uppenbart att F&F borde ha tagit stålarna och dragit för länge sedan, deras tid är helt enkelt över. Den eventuella "rolighetsfaktorn" som inföll vid sällsynt enstaka tillfällen i början av deras "karriär" är ju tyvärr icke-existerande idag. Lägg ner. Game over. The slut.

Faktiskt. Jag har uppskattat mycket de har gjort men absolut senast efter "La Bamba" borde de verkligen ha lagt ner. Tyvärr verkar de vara för fåfänga fortfarande för att förstå att de borde ta bort sig själva från rutan och flytta in bakom kulisserna.
Citera
2018-04-27, 16:53
  #2469
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mzzo
Bert Karlsson insinuerar att Filip spöade på sin förra fru. Hoppas inte det stämmer.

https://youtu.be/ZpBY107VBEg

Klart att det stämmer. Filip är ju ett psyfall av rang. Googla mental ohälsa och den där jävla familjen är första träffen.
Citera
2018-04-27, 17:54
  #2470
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Klart att det stämmer. Filip är ju ett psyfall av rang. Googla mental ohälsa och den där jävla familjen är första träffen.

”Mental ohälsa” är ett hyfsat brett begrepp, och nu tycks det ju främst vara depression och ångest Filip lider av, och där finns mig veterligen ingen som helst koppling till våldsamhet mot andra.

Sen skulle man ju kanske som ex-fru vara mer än lite frestad att gå ut med eller åtminstone hinta om saken offentligt ifall det låg nån sanning bakom ryktena, med tanke på hur deras äktenskap tog slut.
Citera
2018-04-27, 20:03
  #2471
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Klart att det stämmer. Filip är ju ett psyfall av rang. Googla mental ohälsa och den där jävla familjen är första träffen.
Intressant. Känns som ingen gillar Filip.
Citera
2018-04-28, 12:50
  #2472
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viiru
”Mental ohälsa” är ett hyfsat brett begrepp, och nu tycks det ju främst vara depression och ångest Filip lider av, och där finns mig veterligen ingen som helst koppling till våldsamhet mot andra.


Haha, really? Jävlar vad stryk kvinnor får av sina makar och sambos som är deprimerade, så sitt för fan inte och gissa. Blanda in alkohol och mediciner så får du se på psykbryt. Fick ett PM i natt att Filip har tydligen lappat till sin nuvarande också. Förvånar mig inte ett skit.

Som sagt, han är inte frisk i skallen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback