2007-02-22, 12:21
Medlem
jamenvaddårås avatar
Den här Filip, kan han ha något sexliv överhuvudtaget?

Alla kommer väl ihåg när han dansade nakendans på tv och då avslöjade att han inte har någon kuk utan en grå, skrynklig skinnbit därnere. Påminde om ett gammalt torkat bananskal eller en bit förkrympt elefantsnabel.

Har bör ha jävligt svårt med ragg efter det.
Citera
2007-02-22, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av santaman
På vilket sätt har de betytt/gjort mest för journalistiken sedan en 30-50 år tillbaka i tiden?
Som jag skrev, de har tagit svensk journalistik till en helt annan nivå. De var först med ett program i "Ursäkta röran"-stil. Det är svårt att förklara på något sätt men det verkar som du inte sett allt de har gjort, det har jag, och många gånger om. Men om du verkligen vill ha en lång utläggning så får du väl begära det, men jag orkar inte nu med tanke på att jag nyss kom hem. Ha de!
Citera
2007-02-22, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamenvaddårå
Den här Filip, kan han ha något sexliv överhuvudtaget?

Alla kommer väl ihåg när han dansade nakendans på tv och då avslöjade att han inte har någon kuk utan en grå, skrynklig skinnbit därnere. Påminde om ett gammalt torkat bananskal eller en bit förkrympt elefantsnabel.

Har bör ha jävligt svårt med ragg efter det.
Filip har en snygg brud at the moment.
Citera
2007-02-22, 16:19
Medlem
All_Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IlDivino
Filip har en snygg brud at the moment.

det behöver inte betyda att han har nån sex, tjejer kan göra nästan vad som helst för att få vara med en kändis, men gränsen går nog vid att ha sex med honom. han är nog snart singel igen!
Citera
2007-03-06, 14:01
Medlem
SamBams avatar
Filip och Fredrik skrattar hela vägen till banken.

Bolaget omsatte 23 miljoner kronor 2004, 34 miljoner kronor 2005 och 70 miljoner kronor 2006 med ”dubbelsiffrigt i miljoner kronor i vinst”.

http://dinapengar.se/Avdelningar/Art...29&o=expressen

Ja jävlar vad dom har lyckats med deras tv-produktionsbolag Stockholm–Köpenhamn.
Citera
2007-03-06, 20:57
Medlem
indens avatar
Citat:
Som jag skrev, de har tagit svensk journalistik till en helt annan nivå. De var först med ett program i "Ursäkta röran"-stil. Det är svårt att förklara på något sätt men det verkar som du inte sett allt de har gjort, det har jag, och många gånger om. Men om du verkligen vill ha en lång utläggning så får du väl begära det, men jag orkar inte nu med tanke på att jag nyss kom hem. Ha de!

Tror dom inspirerats av Svullo som alla andra i den åldern.
Citera
2007-03-06, 21:03
Medlem
santamans avatar
Citat:
Utveckla gärna
Citera
2007-03-07, 00:32
Medlem
coshs avatar
Citat:

App app app! Sakta i backarna! Att påstå att de tagit svensk journalistik till nya, höga nivåer är väl att ta i. Möjligtvis har de hittat en ledig fåra inom TV-underhållning som de gjort jäkligt bra, men att påstå att de tagit journalistiken till nya höjder är sannerligen att pissa på de få journalister som ägnar sig åt bra journalistik.
Citera
2007-03-22, 19:03
Medlem
Varför skrev inte Filip något om sin utvecklingsstörda syster i deras bok "Två nötcreme och en moviebox"? Han berättade en massa saker om sin uppväxt och hur pinsamt det var att hans pappa gick till jobbet med ett hål i byxan när han ramlat på cykeln. Men inte ett ord om syrran.

Rimligtvis bör det någon gång varit mer pinsamt att vara 13 år och ha en utvecklingsstörd syrra jämfört med en pappa som ramlat på cykeln.

Jag tyckte till och med han verkade ha det halvjobbigt på aftonbladets tv-gala igår när hon hojtade igång, och det i vuxen ålder.
Citera
2007-03-22, 20:01
Medlem
Deaf Penguins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Purkan
Varför skrev inte Filip något om sin utvecklingsstörda syster i deras bok "Två nötcreme och en moviebox"? Han berättade en massa saker om sin uppväxt och hur pinsamt det var att hans pappa gick till jobbet med ett hål i byxan när han ramlat på cykeln. Men inte ett ord om syrran.

Rimligtvis bör det någon gång varit mer pinsamt att vara 13 år och ha en utvecklingsstörd syrra jämfört med en pappa som ramlat på cykeln.

Jag tyckte till och med han verkade ha det halvjobbigt på aftonbladets tv-gala igår när hon hojtade igång, och det i vuxen ålder.

Bra fråga. Klart det är mer pinsamt att ha en utvecklingsstörd syrra i den åldern som du säger. Han hade väl inte accepterat eller mognat och insett att inte bry sig om vad andra tycker i den åldern (och kanske inte har gjort det än?). Han kanske inte hade några roliga minnen av henne under den tiden helt enkelt...
Citera
2007-03-23, 07:58
Medlem
Matt Damons avatar
Tänk på att det inte anses särskilt PK att göra sig rolig på utvecklingsstördas bekostnad. Nog för att Filip och Fredrik inte är direkt PK, men att försöka göra sig rolig på sin utvecklingsstörda systers bekostnad och samtidigt erkänna att det kändes pinsamt att ha en syster som är utvecklingsstörd... tja, man blir väl i värsta fall lynchad och i bästa fall blir man totalt exkommunicerad av sin familj.

Men jag tror mer på att han inte tyckte det var pinsamt alls. Det var ju han syrra, för helvete!!
Citera
2007-03-23, 09:05
Medlem
Rubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Purkan

Att vid tillfällen skämmas för sin pappa i tonåren kan väl alla relatera till. Men få har en utvecklingsstörd syster så varför skriva om henne? Dessutom kan jag tänka mig att om man nu skämts över henne så kanske man känner viss ångest över detta idag och inte vill skriva om det i en bok som i övrigt är skriven i humorns tecken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in