Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2015-05-26, 14:09
  #73
Medlem
ReVarres avatar
Nu har jag lagt en beställning på 250mg DPT... Så jag har hemma om tillfälle kommer. Jag är faktiskt helt psyched inför att äntligen få brinna i sanningens ljus. Tror jag har rätt intentioner.

Ska man förvara i frys?
Citera
2015-05-26, 15:08
  #74
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReVarre
Nu har jag lagt en beställning på 250mg DPT... Så jag har hemma om tillfälle kommer. Jag är faktiskt helt psyched inför att äntligen få brinna i sanningens ljus. Tror jag har rätt intentioner.

Ska man förvara i frys?

Förvara svalt och mörkt.
Citera
2015-05-26, 15:53
  #75
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReVarre
Usch aldrig i livet att jag trippar med någon annan.. Jag har tillitsproblem till människor som förstärks tusenfalt när jag är trippad. Sen vet jag inte om man någonsin bör ha den tilliten till någon här i livet, det är aningen naivt om du frågar mig.

Sen är det samtidigt synd att jag inte kan ha en trippvakt, för det är ju en trygghet om man kan känna sig trygg i det. Men det kan ju inte jag.

Förr trippade jag alltid med folk, var knappast på tal om att trippa själv, vem fan ville göra det liksom? Sen hände åldern, många jag känner har tyvärr gett upp den psykadeliska vägen, eller skyller på annat.. Dock måste jag säga att man kan inte lära känna en människa bättre förens man trippat tillsammans! Har med åldern även blivit försiktigare, kunde vara trippad på jätte konstiga ställen förr, nu har man visst konsekvens tänk så att säga.

Har personligen aldrig trippat tungt med någon. (än)

Citat:
Ursprungligen postat av ReVarre
Nu har jag lagt en beställning på 250mg DPT... Så jag har hemma om tillfälle kommer. Jag är faktiskt helt psyched inför att äntligen få brinna i sanningens ljus. Tror jag har rätt intentioner.

Ska man förvara i frys?

Jasså det gyllene steget är taget? Har du tillgång till frys skall DPT´t givetvis förvaras där. tryptaminer gillar kyla.

Sanningen ja! Den största sanningen jag sett just genom DPT (eller med lite grann hur man vill definiera det) är balansen, sett ont & gott ur mycket märkliga skepnader. Yin yang, svart & vitt you namn it. Förmodligen kommer du förstå.
__________________
Senast redigerad av orrecrist 2015-05-26 kl. 15:56.
Citera
2015-05-26, 17:29
  #76
Medlem
ReVarres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Förr trippade jag alltid med folk, var knappast på tal om att trippa själv, vem fan ville göra det liksom? Sen hände åldern, många jag känner har tyvärr gett upp den psykadeliska vägen, eller skyller på annat.. Dock måste jag säga att man kan inte lära känna en människa bättre förens man trippat tillsammans! Har med åldern även blivit försiktigare, kunde vara trippad på jätte konstiga ställen förr, nu har man visst konsekvens tänk så att säga.

Har personligen aldrig trippat tungt med någon. (än)



Jasså det gyllene steget är taget? Har du tillgång till frys skall DPT´t givetvis förvaras där. tryptaminer gillar kyla.

Sanningen ja! Den största sanningen jag sett just genom DPT (eller med lite grann hur man vill definiera det) är balansen, sett ont & gott ur mycket märkliga skepnader. Yin yang, svart & vitt you namn it. Förmodligen kommer du förstå.
Ja jag har trippat med andra också, men då låga doser under level 3. Låter skumt att trippa tungt med någon annan, dessutom kan det ju skeva ur rejält om den andra börjar snea.. man är ju knappast i skick för att vara någon annan till hands menar jag.

Jo det kändes rätt nu, jag tror mig ha rätt intentioner i alla fall och väntar bara på humöret ska bli mer uppåt sen kör jag. Är i en dipp just nu men brukar alltid följa dagar av bättre mående efter en dipp. Går i vågor för mig. Lite bipolär är jag nog.

Spännande ska det bli i alla fall
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback