Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-06-27, 19:00
  #13
Medlem
quaertys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotadent
Lokalkändis kanske är mer korrekt? Jag har nog aldrig varit i Gråbo, vet inte ens var det ligger på rak arm.

Lite roligt för övrigt att mannen med, enligt uppgift, mansion med lyxbilar och Tony Montana-grinden driver Lilla Kiosken.
Till och med väldigt roligt. Och ja, lokalkändis är absolut mer korrekt. Jag har aldrig hört talas om Gråbo förut kan jag villigt erkänna. Inte ens säker på att det finns på riktigt.
Citera
2015-06-28, 08:57
  #14
Medlem
kostymnisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotadent
Lokalkändis kanske är mer korrekt? Jag har nog aldrig varit i Gråbo, vet inte ens var det ligger på rak arm.

Lite roligt för övrigt att mannen med, enligt uppgift, mansion med lyxbilar och Tony Montana-grinden driver Lilla Kiosken.

Nu bor jag inte i Gråbo men har varit där ett otal gånger via bekanta. Han är lokalkändis på det sätt man blir om man äger ett gatukök/mataffär/spelbutik etc i en såpass liten ort.

Citat:
Ursprungligen postat av quaerty
Till och med väldigt roligt. Och ja, lokalkändis är absolut mer korrekt. Jag har aldrig hört talas om Gråbo förut kan jag villigt erkänna. Inte ens säker på att det finns på riktigt.

Hehe, finns på riktigt gör det allt men att åka dit för annat än burgaren är inte att rekommendera.
Citera
2015-11-15, 18:15
  #15
Medlem
Citat:
Men 13-kilosbesten är bara småpotatis i jämförelse med det som Ramtin ska ge sig i kast med i maj – då satsar han på att göra världens största hamburgare.
– För att slå rekordet så måste den väga över 2,7 ton – men jag kommer att göra den på fyra ton för att vara helt säker, säger han.
http://www.expressen.se/gt/utmaninge...burgarbjassen/
Citera
2015-12-02, 02:03
  #16
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quaerty
Kul grej. Men att han är en mycket välkänd profil är nog att ta i. Helt jävla okänd känns mer korrekt.

En mycket välkänd profil i Lerums Kommun skrev jag som sagt. Har du inte varit i Gråbo förut så verkar det mycket märkligt att du tror att han är "helt jävla okänd" i kommunen. Hamburgaren såg väll inte alltför god ut, men det ska bli mycket intressant om han kan slå det där rekordet.
Citera
2017-07-15, 12:44
  #17
Medlem
Lilla Kiosken gör det igen.
Citat:
Hälsocoachen Isak Melin, 26, gav sig på att äta en drygt fem kilo tung hamburgare – och var en munsbit från att nå ända fram.
http://www.expressen.se/gt/halsocoac...lo-hamburgare/
Den innehåller 3600 gram kött, 500 gram ost, 500 gram bacon, 420 gram bröd och sen grönsaker, majonnäs och dressing.
Citera
2017-07-16, 18:31
  #18
Medlem
Grodaifickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av student2018
Lilla Kiosken gör det igen.

http://www.expressen.se/gt/halsocoac...lo-hamburgare/
Den innehåller 3600 gram kött, 500 gram ost, 500 gram bacon, 420 gram bröd och sen grönsaker, majonnäs och dressing.
Igen och igen, blev det någon tretonsburgare ens?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback