Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-05-20, 12:27
  #13
Medlem
Du överlever. Fortsätt jamma in tungan i rövhålet du. Har själv satsat stenhårt på röväteri de senaste tio åren och lever ännu.
Citera
2015-05-20, 12:30
  #14
Medlem
Kaffenarkomanens avatar
Nog ingen fara, Har haft en tjej som har slickat min äckliga håriga röv och hon lever mig veterligen fortfarande.

Hennes mentala tillstånd vågar jag dock inte uttala mig om men PST är nog inte långt borta.
Citera
2015-05-20, 12:37
  #15
Medlem
E coli i munnen samt e coli på/i hennes fitta. Hon kan få urinvägsinfektion så fittan blir surare.

Jag skulle inte oroat mig för munnen förutom att du nu är bajsätare.
Citera
2015-05-20, 12:38
  #16
Medlem
FFVs avatar
trams, det är helt ofarligt.
Citera
2015-05-20, 12:38
  #17
Moderator
ofays avatar
Ot raderat, skärpning/moderator
Citera
2015-05-20, 13:53
  #18
Medlem
E-coli bakterier är aldrig trevligt.
Citera
2015-05-20, 13:58
  #19
Medlem
KungensKistas avatar
Giardia, hepatit A, salmonella, ESBL mm. Det finns en del skit man kan få i sig men det förutsätter att din tjej är bärare, vilket kanske inte är särskilt sannolikt.
Rövslickeri bland homosexuella män brukar kunna leda till en del gastrointestinala infektioner.
Citera
2015-05-20, 14:01
  #20
Medlem
KungensKistas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
E-coli bakterier är aldrig trevligt.

E. coli som ingår i vår normalflora är najs så länge de inte hamnar utanför tarmen.
Citera
2015-05-20, 14:25
  #21
Medlem
JeffDaviss avatar
Jag har själv alltid haft lite svårt för tanken att slicka någon i röven. Men en god vän till mig slickar VÄLDIGT mycket röv (duschad som oduschad) och han har aldrig blivit sjuk så jag tror det där med bakterier ur röven är kraftigt överdrivet. Finns förmodligen mycket farligare bakterier i ett tunnelbanesäte. RIMM IT!
Citera
2015-05-20, 16:42
  #22
Medlem
Är nog inget du ska oroa dig för som flera här redan påpekat, kolla på hundar och katter som rengör sig på det sättet (och de flesta andra djurarter också såklart) - Inte fasen blir de sjuka.

Sedan kan man ju se en film av Rocco - Har han överlevt 4000 stycken gånger så kommer du nog inte bli sjuk av en enda gång
Citera
2015-05-20, 21:05
  #23
Medlem
lithionits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toalettstolen
För några dagar sedan så slickade jag min tjej i röven(och fittan såklart)... tungan penetrerade aldrig rövhålet, men jag är ändå nojig nu efteråt att det kan ge nå sjukdomar.. men hon hade duschat och var ren och fräsch iaf..

Men om detta var 2 dagar sen, bör redan sjukdomen kommit?

http://en.wikipedia.org/wiki/Ass_to_...ealth_concerns summerar det hela.

Fast tveksamt att du skulle kunnat få i dig någon avföring, dock finns det extremt mycket bakterier i tarmen inkl. ändtarmen.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback