Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-13, 00:12
  #25
Medlem
MexicanTacoLords avatar
Vem vill ha ditt konto och varför? Kan du länka kontot.
Citera
2018-09-13, 16:34
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MexicanTacoLord
Vem vill ha ditt konto och varför? Kan du länka kontot.

Antar att det är hackat helt random av något hackingprogram bara för att få tag på mina inloggningsuppgifter som sedan släpps på darknet. Tänker inte länka kontot här när mitt namn står på profilen.
Citera
2018-09-16, 10:54
  #27
Moderator
vhes avatar
Trådar sammanfogade.

/Moderator
Citera
2018-10-02, 21:12
  #28
Medlem
Vill du hacka deras email så kan du trsta skriva typ" hej. Såg denna email på fscebookannonsen och undrar om däcykeln är kvar?". SEN SVARAR FOM ATT DOM INTE SÄLJER NÅT. Och du visar dom sidan.... din phishingsida alltså
Citera
2018-10-05, 22:08
  #29
Medlem
Har råkat ut för exakt samma sak med mitt instagramkonto och deras supporttjänst funkar ju helt klart inte så bra. Om någon kommit på ett bra sätt att lösa det så låt mig höra eller om någon vet något bättre sätt att få hjälp av dom än via supporten.?
Citera
2020-05-02, 11:12
  #30
Medlem
Hacka min instagram?!

Jo ni läste rätt, min egna instagram. Har haft två konton som jag länkat ihop, blev bara ”utloggad” från det ena från ingenstans, som då också försvann från listan. Vet inte om någon hackat sig in men då är det skumt att jag bara blivit utloggad från det ena kontot och inte båda. Kontot finns kvar och ser orört ut, har dock sett att någon varit inloggad och aktiv i Ragunda, en liten håla i Jämtland så har bytt lösen på allt annat!

Har försökt att logga in och återställa lösenord men då blir det till mitt privata konto. Går liksom inte att nå det andra kontot. Har registrerat det ena med hotmail och det andra med outlook som inte heller går att logga in på. När jag skriver i användarnamnet och vill skicka återställning via Mail så går det inte heller. Har försökt med allt! Så nu testar jag här! Finns det någon snäll hacker hackare som vill och kan hacka tillbaka mitt instagram konto så vore jag evigt tacksam! 🙏🏼
Citera
2020-05-02, 11:28
  #31
Medlem
Kontakta Instagram. Kan du kontonas historik så kommer de hjälpa dig.

https://help.instagram.com/
Citera
2020-05-02, 12:41
  #32
Medlem
-Hax-s avatar
Du kan använda dig av en instagram-bot. Den sköter ditt konto helt åt dig och gör så du får X antal följare inom en given tid, beroende på hur mycket du betalar. Det är iofs olagligt, men jag tror det är så nära man kommer att hacka instagram.
Citera
2020-05-02, 14:27
  #33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blunders
Finns det någon snäll hacker hackare som vill och kan hacka tillbaka mitt instagram konto så vore jag evigt tacksam! 🙏🏼
Tror du har större chans att få svar på Darknet. Hur mycket pengar har du? Lär ju knappast gå på under 100k att bränna en 0 Day på ditt sketna konto.
Citera
2020-05-02, 15:34
  #34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knivsta
Kontakta Instagram. Kan du kontonas historik så kommer de hjälpa dig.

https://help.instagram.com/

Jag har kontaktat dem flera ggr via ”felrapportera” men inget svar än.. Den där supporten har jag vänt upp och ner på men hittar inget som funkar. Skulle bara vilja ha em mejl adress så man kan kontakta dem men det verkar inte finnas.
Citera
2020-05-02, 15:36
  #35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boxarnboy
Har råkat ut för exakt samma sak med mitt instagramkonto och deras supporttjänst funkar ju helt klart inte så bra. Om någon kommit på ett bra sätt att lösa det så låt mig höra eller om någon vet något bättre sätt att få hjälp av dom än via supporten.?

Så jäkla störigt ju! Vad fasiken kan man göra? Har du också testat ”felrapportera”? Fick du något svar? Tycker dem borde se att kontona har varit länkade och bara fixa till det!
Citera
2020-05-02, 15:38
  #36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knivsta
Kontakta Instagram. Kan du kontonas historik så kommer de hjälpa dig.

https://help.instagram.com/

Hittar inte att man kan kontakta dom någonstans, det är så störigt! Vill bara ha en mejladress så man kan Maila men allt verkar ju gå via den där support sidan.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback