Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-15, 23:20
  #325
Medlem
Bor man i invandrartätt förort så får man lyssna på sånt skit när man vaknar, varje morgon och oftast får man lyssna på det efter jobbet/skola ochså. Det är somalier som gillar störa på detta vis.

Det är inte så att jag har något emot religion, snarare tvärtom är jag väldigt intresserad av religion och den livstolkning som dom olika religiösa inriktningar erbjuder. Men det är inget annat än brist på visad hänsyn mot grannar, som kanske har en annan religion och vill inte lyssna på skiten.

Det är just denna påtvingade vidriga aggresiva, islamisering som är störande. Och detta udda beteende kan bara tillskrivas muslimer.
Citera
2016-12-21, 03:47
  #326
Medlem
Linguass avatar
MÅNGKULTUREN HAR KOMMIT!

Jävlar vad jag skrattade, skitkul idé. Detta skulle man upprepa varenda dag under ett års tid. Om man vill jävlas riktigt mycket så kunde man finansiera muslimer till att göra liknande. Dom hade säkert gärna spridit sin profets ord runt om i Sverige.

Reagerade på killen som kom ut och stod och filmade helt knäpptyst. Jävlar vad töntigt svenskt.
Citera
2017-01-04, 20:39
  #327
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Jajjemensan. Och hur många gånger skedde dessa utrop? En, två gånger?

Jag vidhåller min fakta: Sverige tillåter inga böneutrop från moskéer.

Jag är rädd att du är väldigt felinformerad. I Fittjas moské har det varit böneutrop varje fredag sedan år 2013. Nu i år blir det fjärde året med böneutrop.
Citera
2017-01-21, 07:17
  #328
Medlem
Linnaeusss avatar
Det vore även något att demonstrera för att politikerna i Sjuklövern ska ta in flyktingar i sina hem. Jag vill minnas att det var Annie Lööf som kom på idén att svenska medelklassen skulle göra detta, själv föregick hon knappast med gott exempel dock.
Citera
2018-07-12, 09:32
  #329
Medlem
Undrar om det kommer någon uppföljning till det här? Eventuellt med andra teman, till exempel inspelade skottlossningar med diverse vapen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback