Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-05-24, 21:06
  #13
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blutzeugen
Oja.. Fan vad man har råkat ätit för mycket ibland sen tänker man " Fan, detta slog ju inte " så röker man en fet och PANG ligger man där
Det är ju klart att det blir knas om man inte knarkar ansvarsfullt.
Citera
2015-05-25, 16:27
  #14
Medlem
blutzeugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Det är ju klart att det blir knas om man inte knarkar ansvarsfullt.
Sant och precis, men ung och dum va man i 14års åldern.. Alla har vi nog varit där
Citera
2018-11-09, 18:02
  #15
Medlem
reffis avatar
2 representanter från Droginformation kom till min brors högstadieskola idag och höll information. Det är väl jättebra säger alla som får höra det.

Men det är ju bara lögn. Hur i helvete kan man äta ecstasy varje dag i 4 månader. Inte konstigt att man blir dum i huvudet då.

Påstår att cannabis är dödligt och att flera hundra dog i Sverige förra året. Det som är tråkigt är att det är så enkelt att få reda på information själv, så ett par elever frågade varför de "myttar". Eleverna fick lämna aulan.

Riktigt vidrig organisation. Som jag förstått det får de statliga bidrag på miljoner varje år för sitt "förebyggande. Skamligt att man kan sitta och säga att man är för en drogfri värld, men all information man har är bara bullshit.

Det är synd att våra skattepengar inte går till något vettigare, jag har inget emot om någon vill verka för en drogfri värld, men för fan gör det på rätt sätt.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback