2015-05-16, 19:59
Medlem
Hej! Jag letar efter en snygg keps till mig med ett abnormalt stort huvud. De enda kepsar jag har som passar mig är en Liseberg-keps köpt i ett stånd och en FC Barcelona- keps som jag fått av min vän som var på resa till staden. Någon som har en ide var jag kan hitta en snygg men samtidigt stilren keps till mitt huvud?
Citera
2015-05-16, 20:19
Medlem
Kentaklumpfots avatar
Jag söker också detta! Har inte så stort huvud, men det är liksom inte som ett bowlinklot, utan snarare som en amerikansk fotboll.
Citera
2015-05-16, 20:32
Medlem
OnTheWeeds avatar
Jag kör flexfit kepsar.
Finns många snygga med flexfit och dom har alltid böjd skärm vad jag sett.

Så föredrar ni med böjd keps så kolla kepsar med Flexfit.
http://hatstore.se/modell/flexfit/?g...cgodqioAFw&p=2 (tog endast denna sidan som ett exempel)
Citera
2015-05-16, 20:57
Medlem
IGotAGoldenTickets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kentaklumpfot
Jag söker också detta! Har inte så stort huvud, men det är liksom inte som ett bowlinklot, utan snarare som en amerikansk fotboll.

Jag ser Stewie Griffin framför mig.

Flexfit is the shit för mig. Inte lika douchigt som truckerkeps med platt skärm heller (dagens ungar har ingen skam alls).
Citera
2015-05-16, 21:14
Medlem
Kentaklumpfots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IGotAGoldenTicket
Jag ser Stewie Griffin framför mig.

Flexfit is the shit för mig. Inte lika douchigt som truckerkeps med platt skärm heller (dagens ungar har ingen skam alls).

Haha, ungefär fast åt andra hållet

Ont; Flexfit funkar inte för mig. Kan bara ha keps bakofram. Ser ut som jordens största mongo med kepsen framåt. Men med flexfit så blir det så fula veck i tyget
Citera
2019-07-02, 10:51
Medlem
Är det någon som har tips på bra butik eller online som säljer stora kepsar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in