Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-05-16, 03:26
  #1
Medlem
Ja, jag vet att det är väldigt lägligt nu, att dra upp honom, i samband med Fury road. Men jag kom att tänka på att läsa/lägga upp åsikter om honom först nu. Just därför så klart...

Vad tycker ni om honom?

Själv blev jag ett fan när jag såg Warrior (så klart).

Leonardo DiCaprio, Jack Nicholson och Robert DeNiro är mina favoriter sedan länge. Sedan Hardys intåg har han platsat med dem!

Det är nåt med känslan de ger... Kan inte riktigt förklara!
Citera
2015-05-16, 03:30
  #2
Medlem
Kentaklumpfots avatar
Grabben har pondus. Har ett väldigt säreget men bra ansikte. Till råga på allt har en enligt tjejerna sexig röst.

Rollen som Bane i Batman var ju sjukt bra. Där tjänade han in många poäng hos fansen. Men Lawless är helt klart min favoritrulle med honom!
Citera
2015-05-16, 03:42
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kentaklumpfot
Grabben har pondus. Har ett väldigt säreget men bra ansikte. Till råga på allt har en enligt tjejerna sexig röst.

Rollen som Bane i Batman var ju sjukt bra. Där tjänade han in många poäng hos fansen. Men Lawless är helt klart min favoritrulle med honom!

Haha, rösten? Den är ju bara ett plus. Hela han är sex i ett paket 😍 kan inte förneka att hans utstrålning gör att jag älskar honom i nya MM 😍

Min favvo är Warrior.. Jag grät till den filmen... Både för honom när det var så dramatiskt, och för honom igen när det var storslaget. Och för Nolte när det var känsligt 😍
Citera
2015-05-16, 03:57
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kentaklumpfot
Grabben har pondus. Har ett väldigt säreget men bra ansikte. Till råga på allt har en enligt tjejerna sexig röst.

Rollen som Bane i Batman var ju sjukt bra. Där tjänade han in många poäng hos fansen. Men Lawless är helt klart min favoritrulle med honom!

Måste ju tillägga att jag älskar Lawless. Jag tycker att filmen i sig var medelmåttig, men älskade just hans karaktär. Antar att det säger något om hans prestation 😊
Citera
2015-05-16, 04:00
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kentaklumpfot
Det finns INGA skådespelare som ens är i närheten av dom två. Om vi räknas in p-skådisar så får Dillion Harper platsa på min lista också

Kan inte annat än att hålla med dig! Där snyggaste tjejerna!

Förresten, du sa "skådespelare", alltså ej könsbaserat... Så JO! Tom Hardy! <3 😍😍😍
Citera
2015-05-16, 04:04
  #6
Medlem
Förresten... Tom Hardy i Rocknrolla? Innan hans storhetstid! Vad tycker ni? (Ja, jag vet han var ännu tidigare med i såna pinsamma saker att jag vägrar titta på dem).
Citera
2015-05-16, 04:07
  #7
Medlem
Kentaklumpfots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dantesspeak
Kan inte annat än att hålla med dig! Där snyggaste tjejerna!

Förresten, du sa "skådespelare", alltså ej könsbaserat... Så JO! Tom Hardy! <3 😍😍😍

Men på min lista finns inga manliga skådespelare, så tyst nu


Minns inte ens Hardy från den rullen. Gör det mig till en dålig pojke?
Citera
2015-05-16, 04:17
  #8
Medlem
Haha, inte så konstigt. Samma anledning jag saknar tjejer på min lista ju 😉

Oj då. Minns du att en var bög i filmen? Hansome Bob?

Det var han 😝
Citera
2015-05-16, 06:57
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dantesspeak
Förresten... Tom Hardy i Rocknrolla? Innan hans storhetstid! Vad tycker ni? (Ja, jag vet han var ännu tidigare med i såna pinsamma saker att jag vägrar titta på dem).
underbar film och min första encounter med herr hardy. har givit mersmak :-)
Citera
2015-05-16, 08:51
  #10
Medlem
MustelaPutoriuss avatar
Har nog inte sett annat med honom än "Bronson", men där var hans rollprestation så pass imponerande att jag utan tvekan kommer att se mer!
Citera
2015-05-16, 10:08
  #11
Medlem
Butterkakans avatar
Jag såg Mad Max, filmen var awsome, synd, för det enda jag kunde tänka på var hur jag ville sitta på hans ansikte..
Utan metallmasken då.. Aj..
Citera
2015-05-16, 16:09
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dantesspeak
Måste tillägga att det är väldigt tråkigt att jag inte har en tjej på min favvolista. Varför finns det ingen sån bra tjej?
Jag tycker att Rhona Mitra är skön. Sen finns ju alltid Milla Jovovich.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback