2015-05-15, 16:49
Medlem
spyder123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diamondgrit
Javisst. Men jag är av åsikten att servicepersonal som missköter sina uppgifter ska lida personligen.
Det var en jävla dum åsikt!

Citat:
Ptja. Om man tittar på filmen verkar det ju vara så att personen i fråga är lite störd.
Du erkänner att du själv är lite störd då förmodar jag.
Citera
2015-05-15, 16:51
Medlem
Fjolligare röst har jag aldrig tidigare skådat.

Edit: är fittan bög, transa, lesbisk eller vad? Kan inte av "hens" namn och utseende att döma avgöra huruvida denna horjäveln är en s.k hermafrodit eller kvinna med kuk. Kan någon döda spotthoran innan det lägger ägg?
Senast redigerad av Hastalavistamannen 2015-05-15 kl. 17:01.
Citera
2015-05-15, 16:58
Man väntar väl för f-n inte 40 min i Drive-kön? Om maten dröjer, så har de väl på alla(?) Drive-through, ett par reserverade parkeringsplatser, där man får ställa sig tills de kommer ut med maten? O vilken mat på McDonalds tar 40 min o göra?
Citera
2015-05-15, 17:00
Medlem
Diamondgrits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spyder123
Det var en jävla dum åsikt!
Det han påstår är att han fick vänta i 40 minuter, fick fel mat och ett otrevligt bemötande. Då har man rätt att vara otrevlig tillbaka tycker jag.
Citera
2015-05-15, 17:01
Medlem
spyder123s avatar
Citat:
Det han påstår är att han fick vänta i 40 minuter, fick fel mat och ett otrevligt bemötande. Då har man rätt att vara otrevlig tillbaka tycker jag.
Om man är otrevlig genom att spotta en i ansiktet är man socialt handikappad. Dessutom ska man inte borse från att man kanske nästan får räkna med en loska i hamburgaren också. Vad är nästa steg, styckmord?
Citera
2015-05-15, 17:08
Medlem
AndraSorterings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Man väntar väl för f-n inte 40 min i Drive-kön? Om maten dröjer, så har de väl på alla(?) Drive-through, ett par reserverade parkeringsplatser, där man får ställa sig tills de kommer ut med maten? O vilken mat på McDonalds tar 40 min o göra?

Nog snarare att 'det kändes som 40 minuter' - vilket för vissa människor blir till att det var 40 minuter...(nyckelord: tålamod)
Citera
2015-05-15, 17:08
Medlem
JnDs avatar
40 min i hans värld, är nog 5 min i riktiga världen... Hur som helst, inte fan beter man sig så.
Citera
2015-05-15, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar

Han kanske beställde lite finare mat.
Citera
2015-05-15, 17:09
Medlem
Diamondgrits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spyder123
Om man är otrevlig genom att spotta en i ansiktet är man socialt handikappad. Dessutom ska man inte borse från att man kanske nästan får räkna med en loska i hamburgaren också. Vad är nästa steg, styckmord?
Jag tror att det finns en viss gradskillnad mellan att spotta på någon och att styckmörda densamma. Om du inte håller med så blir jag lite orolig.
Att spotta på någon är naturligtvis inget jag själv skulle göra, men jag anser ändå att hon (och eventuellt hennes kollegor) gjorde mer fel.
Citera
2015-05-15, 17:12
Medlem
AndraSorterings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Han kanske beställde lite finare mat.

Oj då, en Double-nånting med xtra shake i Milkshaken.....
Citera
2015-05-15, 17:19
Medlem
Citat:
Jag tror att det finns en viss gradskillnad mellan att spotta på någon och att styckmörda densamma. Om du inte håller med så blir jag lite orolig.
Att spotta på någon är naturligtvis inget jag själv skulle göra, men jag anser ändå att hon (och eventuellt hennes kollegor) gjorde mer fel.

Har du någon insideinformation om fallet? Vet du något vi andra inte vet?

På vilket sätt har hennes arbetskollegor gjort fel? Henen ifråga som släppt videon verkar vara en liten brat med fjollig röst som överdrivit tiden hen fått vänta på sina burgare och därför har hen överreagerat på ett otroligt fjantigt sätt. Att någon ens resonerar som du gör en normal människa orolig...Är du Barbie månne? Som gömmer sig därbak. Hade folk resonerat som du din inavlade fitta hade spottloskor flugit till höger och vänster i samhället pga små bagateller. Nej, inse att Barbie är en otålig bortskämd bratfitta som förväntar att få allt på ett silverfat, jag kan säga som så att jag kommer mosa den killens ansikte och förvandla han till köttfärs om jag ser honom. Vidrigare människa och fjolligare röst har jag aldrig skådat, han gör bäst i att fly Sverige illa kvickt. Bara att hoppas att tjejen han spotta på har HA-kontakter eller dylikt som kan ta hand om drägget. Fyfan vilken fitta.
Citera
2015-05-15, 17:21
Medlem
Definitivt homosexuell, säkerligen byns bitch också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in