Citat:
Ursprungligen postat av
Diamondgrit
Jag tror att det finns en viss gradskillnad mellan att spotta på någon och att styckmörda densamma. Om du inte håller med så blir jag lite orolig.
Att spotta på någon är naturligtvis inget jag själv skulle göra, men jag anser ändå att hon (och eventuellt hennes kollegor) gjorde mer fel.
Har du någon insideinformation om fallet? Vet du något vi andra inte vet?
På vilket sätt har hennes arbetskollegor gjort fel? Henen ifråga som släppt videon verkar vara en liten brat med fjollig röst som överdrivit tiden hen fått vänta på sina burgare och därför har hen överreagerat på ett otroligt fjantigt sätt. Att någon ens resonerar som du gör en normal människa orolig...Är du Barbie månne? Som gömmer sig därbak. Hade folk resonerat som du din inavlade fitta hade spottloskor flugit till höger och vänster i samhället pga små bagateller. Nej, inse att Barbie är en otålig bortskämd bratfitta som förväntar att få allt på ett silverfat, jag kan säga som så att jag kommer mosa den killens ansikte och förvandla han till köttfärs om jag ser honom. Vidrigare människa och fjolligare röst har jag aldrig skådat, han gör bäst i att fly Sverige illa kvickt. Bara att hoppas att tjejen han spotta på har HA-kontakter eller dylikt som kan ta hand om drägget. Fyfan vilken fitta.