Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-02-01, 23:48
  #25
Medlem
Psyko Dads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Kroeza
Hela säsong 2 finns ute. Vi väntar nu på säsong 3 som kommer någon gång senare i år.

Jisses vad jag har missat.
Tack, får leta upp den i veckan.
Citera
2017-02-20, 00:59
  #26
Medlem
CloserToTheHearts avatar
Riktigt bra serie detta Länge sedan man såg något som verkligen var såhär spännande och med intressant story! Strax sett färdigt första säsongen, och läser att det kommer en tredje t.o.m
Citera
2017-02-20, 01:09
  #27
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CloserToTheHeart
Riktigt bra serie detta Länge sedan man såg något som verkligen var såhär spännande och med intressant story! Strax sett färdigt första säsongen, och läser att det kommer en tredje t.o.m
Tycker serien blir mindre och mindre spännande ju längre den har pågått, känns ju som den indirekt nu (Inför säsong tre) bara mjölkar ur så mycket och man kan nästan gissa sig till vad som kommer hända innan.
Men jag gillar den ändå, den har en intressant story. Däremot så hoppas jag Säsong tre blir den sista. Två säsonger till känns alldeles för segt och utdraget IMO.
Citera
2023-11-16, 17:42
  #28
Avstängd
Jag har precis betat av all tre säsongerna nu, och det blev lite tjatigt mot slutet. Den hade utan vidare kunnat kortas ned. Sen måste det ju komma en säsong till, sista avsnittet hade inget riktigt slut utan det kom nya hybrider och problemet började om igen.
Sen var det andra svagheter, alla medverkande har kunnat dö och återuppstå igen hur många gånger som helst. Mitch blev uppäten av vargarna, men reparerades i en kryokammare och blev levande igen. Sen blåste Mitch ut genom ett hål i flygplanet och dog, men det gjorde han inte för han hade en fallskärm på sig. Jamie slog Mitch medvetslös hela tiden, trots att han är man och betydligt större än hon. Hur många gånger blev Chloe skjuten..?
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback