Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-05-13, 18:30
  #1
Medlem
HerrKaleuns avatar
Mr. Robot, ny serie på USA Networks, premiär 24/6.

Citat:
USA Network presents MR. ROBOT, a psychological thriller that follows Elliot (Rami Malek, The Pacific), a young programmer, who works as a cyber-security engineer by day and a vigilante hacker by night. Elliot finds himself at a crossroads when the mysterious leader (Christian Slater, The Adderall Diaries) of an underground hacker group recruits him to destroy the firm he is paid to protect. Compelled by his personal beliefs, Elliot struggles to resist the chance to take down the multinational CEOs he believes are running (and ruining) the world. This contemporary and culturally resonant drama also stars Portia Doubleday (Her), Carly Chaikin (Suburgatory) and Martin Wallström (Easy Money III).

Trailer: https://youtu.be/l_C4PHOTml4
Citera
2015-05-13, 18:44
  #2
Medlem
Intressant med en hackerserie
Citera
2015-05-15, 02:36
  #3
Medlem
santacls avatar
Kan bli något, detta får man kolla in i Juni.
Citera
2015-05-28, 09:33
  #4
Medlem
Såg första avsnittet just nu och ganska imponerad, så pass bra att jag skulle vilja se nästa avsnitt nu på en gång.
Citera
2015-05-28, 17:20
  #5
Medlem
Intressant serie, får lite Netflix-vibbar kring det hela. Rami Malek är en grym skådespelare, skulle inte förvåna mig om han bär hela serien på sina axlar själv.
Citera
2015-05-28, 18:01
  #6
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Jag är en bit in på ettan, det här verkar ganska bra!
Det behövs några nya bra tv serier, just nu tycker jag att vi har kommit in i ett läge av TV-serie torka!
Citera
2015-05-28, 20:06
  #7
Medlem
Wow. Det här var nog bland det bästa jag sett på länge. Jag gillar allt: skådespeleriet, miljön, storyn, känslan. Rami Malek. Christian Slater. Låt det fortsätta så här, så har vi en riktigt riktigt bra serie på gång. Bäst hittills 2015.
__________________
Senast redigerad av NeoFlexer 2015-05-28 kl. 20:11.
Citera
2015-05-28, 20:27
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeoFlexer
Wow. Det här var nog bland det bästa jag sett på länge. Jag gillar allt: skådespeleriet, miljön, storyn, känslan. Rami Malek. Christian Slater. Låt det fortsätta så här, så har vi en riktigt riktigt bra serie på gång. Bäst hittills 2015.

Bland det bästa av nykomna serier, helt klart. Rami Malek var klockren i rollen. Några veckor kvar då till episod 2 ...
Citera
2015-05-29, 00:00
  #9
Medlem
Klappars avatar
Har sett första avsnittet nu och serien verkar väldigt spännande. Det jag gillar mest är hur dom vinklar det från hans perspektiv, hur han lever lite i sin egna värd emellanåt.
Citera
2015-05-30, 12:17
  #10
Medlem
Fantastiskt lovande.
Hoppas den överlever ett tag, inte många serier kvar som man verkligen blir glad av att titta på för att de är så engagerande.

Man får ha överseende med tekniska förklaringar som smygs in, den måste ju tilltala fler än nördar.
Citera
2015-05-30, 12:43
  #11
Medlem
Astrobiologis avatar
För att vara så socialt störd/fobisk som han ska vara är han ändå omgiven av vackra människor som vill umgås med honom. Till och med knarklangarbruden som han får sätta på är fräsch. Hade kanske inte varit lika läckert på skärmen om de valt en mer realistisk asocial datanörd som orakad sitter och runkar till analporr i ett hav av tomma joltcolaburkar.
Citera
2015-05-30, 17:13
  #12
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Everdeen
Bland det bästa av nykomna serier, helt klart. Rami Malek var klockren i rollen. Några veckor kvar då till episod 2 ...

Ja, vi får vänta tills 24.e Juni, räknar dagarna.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback