Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2015-10-06, 00:23
  #25
Medlem
Herregud, förstår verkligen inte hur skaparna tänker. Här har man en grym story att jobba efter men man väljer att ta den lätta vägen. Förlöjligar allt, tar bort realismen och lamt skådespeleri. Redan i andra avsnittet blir serien till Elementary/The Mentalist-kopia där varje avsnitt känns separat så att säga.

Citera
2015-11-18, 12:15
  #26
Medlem
Tycker serien är mysig
Citera
2016-04-08, 23:26
  #27
Medlem
ninjatorrents avatar
Även jag tycker den är bra! Hur många avsnitt är s01 ? ☺
Citera
2016-04-09, 00:01
  #28
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ninjatorrent
Även jag tycker den är bra! Hur många avsnitt är s01 ? ☺

Det är två program kvar på säsong 1,
Episod 21 den 19 April
samt säsong finalen,
Episod 22 den 26 April

Alltså 22 episoder i säsong 1!
Citera
2018-01-10, 19:30
  #29
Medlem
Jag tycker också serien är bra. Förstår inte alls varför ni tycker illa om den?
Citera
2018-01-12, 11:27
  #30
Medlem
carass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stoppkloss
Dem hade öppet mål för något så bra, men väljer lustigkurrevägen [---]
Håller med. Originalfilmen Limitless från 2011 http://www.imdb.com/title/tt1219289 var ju hyfsat bra. Och en tv-serie kunde såklart ha blivit ännu bättre, därför besviken på hur riktigt dåligt den blev istället.
Pilotavsnittet var väl okej, men resten tröttsamt dåligt!
Huvudrollerna Brian Finch (Jake McDorman) och Nasreen Pouran (Mary Elizabeth Mastrantonio) är ju skådespelarmässigt urkassa iaf i denna tv-serie. Fel skådespelare på dessa roller.
Tycker nästan synd om skådespelarna Jennifer Carpenter och Desmond Harrington (båda kända från tv-serien Dexter, men som här fått intetsägande biroller.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback