Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-05-13, 16:49
  #1
Medlem
santacls avatar
Trailer - https://www.youtube.com/watch?v=Po5sKv4E2ko


"BETWEEN is the story of a town under siege from a mysterious disease that has wiped out everybody except those 21 years old and under. The series explores the power vacuum that results when a government has quarantined a 10-mile diameter area and left the inhabitants to fend for themselves.
An original survivalist thriller series, BETWEEN was created by award-winning writer/director Michael McGowan (Still Mine, One Week, Saint Ralph) and stars Jennette McCurdy (iCarly, Sam & Cat). The series is executive produced by McGowan, Don Carmody, David Cormican, and Naveen Prasad."

http://www.latino-review.com/news/ne...series-between
Citera
2015-05-13, 17:27
  #2
Medlem
såg rätt ok ut, lite sådär alltid när det ska handla om ungdomar
Citera
2015-05-13, 19:14
  #3
Medlem
Fred Friendlys avatar
Typisk networkserie i dyrare kostym. Kommer att ge serien en chans.
Citera
2015-05-22, 10:34
  #4
Medlem
santacls avatar
Avsnitt 1 är ute nu, och som sagt denna är ett per vecka, inte som Netflix andra serier.

Network: CityTV ( Canada)
Citera
2015-05-23, 16:32
  #5
Medlem
N.I.Bs avatar
"Under the Dome" 2.0 jag gillade ingenting i första avsnittet. Tråkiga karaktärer och uselt manus. Är det här verkligen Netflix?
Citera
2015-05-23, 19:59
  #6
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.I.B
"Under the Dome" 2.0 jag gillade ingenting i första avsnittet. Tråkiga karaktärer och uselt manus. Är det här verkligen Netflix?
Nej, det är CityTV
Citera
2015-05-23, 20:05
  #7
Medlem
N.I.Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Nej, det är CityTV

Den går ju på båda
Citera
2015-05-23, 21:04
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Nej, det är CityTV

Det är en sam-produktion mellan CityTV och NetFlix. Därav att det bara kommer ett avsnitt i veckan. NetFlixs egen-producerade serier släpper alla avsnitt på en gång.
Citera
2015-05-25, 10:51
  #9
Medlem
Salgouds avatar
Detta gick dessvärre inte att se på. Smakade på runt 25 minuter av avsnitt 1, men det gick inte att se mer. Platta karaktärer, dåligt skådespel, trist manus..
Citera
2015-05-25, 12:37
  #10
Medlem
Tyckte det var rätt uselt, från skådespel till manus till miljö.
Detta är precis som under the dome - fast sämre, hur nu det ens kunde vara möjligt. Ger det 1 avsnitt till sen får det troligtvis vara.
Citera
2015-06-14, 20:53
  #11
Medlem
Sett dom 3 första avsnitten, men bestämt mig att skippa resten. Om det var ont om bra serier just nu så hade jag nog fortsatt, men så är inte fallet.

Budgeten känns minimal och skådespelarna är verkligen inte något vidare (väldigt sällan jag reagerar på dåliga skådespelare, men här står det verkligen ut). Historien är dock lite småintressant.
Citera
2015-06-16, 19:38
  #12
Medlem
Nä detta var ingen höjdare, såg de avsnittet som ligger ute på netflix (tror det var 4). Tradiga kanadicker hela högen, dåligt skådespel. Själva grundidén tycker jag däremot är rätt spännande. Kanske ser nästan avsnitt om jag inte lyckats förtränga denna serien tills dess.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback