Citat:
Men visst kan jag till viss del förstå en viss allmänrådande skepsis om man blivit sviken flera gånger på raken, då är det lätt hänt att tro att alla är likadana, det hade säkert jag också gjort ifall jag råkat ut för flera svekfulla män på raken. Det är väl i såna lägen jag så gärna vill berätta att ALLA kvinnor inte är likadana, men det går inte hem alls, och det får jag försöka respektera att dom tycker.
Men jag tror, att rörelsen kan få flera att förstå konceptet, om man bara visar vad man har att vinna på det, utan att "göra ner" det andra könet. Eller visa på orättvisorna som säkert finns, men utan att döma ut hela kvinnosläktet.
Men jag tror, att rörelsen kan få flera att förstå konceptet, om man bara visar vad man har att vinna på det, utan att "göra ner" det andra könet. Eller visa på orättvisorna som säkert finns, men utan att döma ut hela kvinnosläktet.
Alla kvinnor är hypergama. Så alla kvinnor är skit om de tillåts ha makt över män och samhälle.
Ni är som barn. Barn som fått rösträtt, och sedan har förfallet i feministiska samhällen accelererat med ppiller, kvotering, manshat.
Därför har vi idag döende feministiska samhällen, som snart tas över av migranter från länder som inte är feministiska och där kvinnor alltså föder barn. Trots att det är farligt. I motsats till i feministländer, där kvinnor inte föder barn trots att det är extremt säkert och samhället betalar alla kostnader för kvinnor och barn.
Män inom MGTOW pratar om kvinnor pga de är män. Män är biologiskt programmerade att tänka på kvinnor. Det är inget val de gör, utan precis som att andas eller skita. Men kvinnor är inget MGTOW prioriterar alls i sina liv.
Om du inte äter mat på en vecka eller två, så kommer du börja prata om och fantisera om mat. Det är pga biologi. Det betyder inte att mat är det enda som gäller, tvärt om. Kvinnor är skit, men mäns biologi tvingar män att tro att kvinnor är bra, för annars skulle män inte knulla kvinnor och släktet skulle dö ut. Vore det inte för kvinnors fittor, hade kvinnor slagits ihjäl för länge sedan.
Kvinnor är barn som lajvar vuxna. De tar på sig pappas kläder och stora skor, och går ut på stan och leker att de är vuxna. Och män tillåter det, för kvinnor är ju så gulliga precis som en fyraåring.
Senast redigerad av MisterMagooo 2021-02-18 kl. 16:45.
Senast redigerad av MisterMagooo 2021-02-18 kl. 16:45.
Det är väl snarare ni karlar som tappat greppet om er själva. Ni är ju så pass psykiskt svaga, att även en katt enkelt kan dominera och manipulera er.