2021-02-18, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Men visst kan jag till viss del förstå en viss allmänrådande skepsis om man blivit sviken flera gånger på raken, då är det lätt hänt att tro att alla är likadana, det hade säkert jag också gjort ifall jag råkat ut för flera svekfulla män på raken. Det är väl i såna lägen jag så gärna vill berätta att ALLA kvinnor inte är likadana, men det går inte hem alls, och det får jag försöka respektera att dom tycker.

Men jag tror, att rörelsen kan få flera att förstå konceptet, om man bara visar vad man har att vinna på det, utan att "göra ner" det andra könet. Eller visa på orättvisorna som säkert finns, men utan att döma ut hela kvinnosläktet.

Alla kvinnor är hypergama. Så alla kvinnor är skit om de tillåts ha makt över män och samhälle.

Ni är som barn. Barn som fått rösträtt, och sedan har förfallet i feministiska samhällen accelererat med ppiller, kvotering, manshat.

Därför har vi idag döende feministiska samhällen, som snart tas över av migranter från länder som inte är feministiska och där kvinnor alltså föder barn. Trots att det är farligt. I motsats till i feministländer, där kvinnor inte föder barn trots att det är extremt säkert och samhället betalar alla kostnader för kvinnor och barn.

Män inom MGTOW pratar om kvinnor pga de är män. Män är biologiskt programmerade att tänka på kvinnor. Det är inget val de gör, utan precis som att andas eller skita. Men kvinnor är inget MGTOW prioriterar alls i sina liv.

Om du inte äter mat på en vecka eller två, så kommer du börja prata om och fantisera om mat. Det är pga biologi. Det betyder inte att mat är det enda som gäller, tvärt om. Kvinnor är skit, men mäns biologi tvingar män att tro att kvinnor är bra, för annars skulle män inte knulla kvinnor och släktet skulle dö ut. Vore det inte för kvinnors fittor, hade kvinnor slagits ihjäl för länge sedan.

Kvinnor är barn som lajvar vuxna. De tar på sig pappas kläder och stora skor, och går ut på stan och leker att de är vuxna. Och män tillåter det, för kvinnor är ju så gulliga precis som en fyraåring.
Senast redigerad av MisterMagooo 2021-02-18 kl. 16:45.
Citera
2021-02-18, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterMagooo
Kvinnor är barn som lajvar vuxna.

Oja, just lajvandet är ett resultat av att de sällan tar ansvar för sina gärningar. Pappa eller pappa staten finns där..

Ni ligger illa till.
Citera
2021-02-25, 12:07
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterMagooo
Ni är som barn. Barn som fått rösträtt, och sedan har förfallet i feministiska samhällen accelererat med ppiller, kvotering, manshat.

Dumheter ! Det är väl snarare ni karlar som tappat greppet om er själva. Ni är ju så pass psykiskt svaga, att även en katt enkelt kan dominera och manipulera er.
Citera
2021-02-25, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Dumheter ! Det är väl snarare ni karlar som tappat greppet om er själva. Ni är ju så pass psykiskt svaga, att även en katt enkelt kan dominera och manipulera er.

Det är ni kvinnor som är sjukskrivna, och därigenom plundrar svensk välfärd, pga psykisk ohälsa. Det är ni kvinnor som äter antidepressiv medicin som om det är smågodis. Det är kvinnor som blir kattkvinnor för katter som är inlåsta är de enda sin står ut med er.

Sådär, en rapport från verkligheten.
Citera
2021-02-25, 20:24
Medlem
skottlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta

Det är inte första och inte heller sista gången jag ser en kvinna använda det som kallas "shaming-language", eller glåpord för att få män att känna skam. Dina känsloddade kommentarer leder ingenvart.
Kvinnor tenderar att använda dessa typer av tekniker för att få som de vill, men MGTOW-män ser det för vad det är – desperata försök av kvinnor för att få männen att komma tillbaka. Kvinnorna vet att det ser illa ut på marknaden. Därför har vi den senaste tiden sett allt fler (svenska) kvinnor som tycks vara "anti-etablissemang", men i själva verket stödjer de feminismen som alla andra.

Kvinnor behöver män mer än män behöver kvinnor. Om det inte vore för barnafödandet hade det varit enklare för fler män att gå sin egen väg. På kort sikt är det inget problem, men på längre sikt kommer något att behöva göras. När den konstgjorda livmodern skapas – vilket kommer ske så småningom –, bryts cirkeln, och män kommer att kunna skaffa barn på egen hand. Jag tror dock att kollapsen sker tidigare, men det återstår att se.
Citera
2021-03-03, 02:25
Medlem
Sättet att bygga rörelsen är enkelt

Vi måste bilda grupper, arbeta tillsammans och hjälpa varandra
Citera
2021-03-17, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skottland
Det är inte första och inte heller sista gången jag ser en kvinna använda det som kallas "shaming-language", eller glåpord för att få män att känna skam. Dina känsloddade kommentarer leder ingenvart.
Kvinnor tenderar att använda dessa typer av tekniker för att få som de vill, men MGTOW-män ser det för vad det är – desperata försök av kvinnor för att få männen att komma tillbaka. Kvinnorna vet att det ser illa ut på marknaden. Därför har vi den senaste tiden sett allt fler (svenska) kvinnor som tycks vara "anti-etablissemang", men i själva verket stödjer de feminismen som alla andra.

Kvinnor behöver män mer än män behöver kvinnor. Om det inte vore för barnafödandet hade det varit enklare för fler män att gå sin egen väg. På kort sikt är det inget problem, men på längre sikt kommer något att behöva göras. När den konstgjorda livmodern skapas – vilket kommer ske så småningom –, bryts cirkeln, och män kommer att kunna skaffa barn på egen hand. Jag tror dock att kollapsen sker tidigare, men det återstår att se.

Ett alternativ, som jag bedömer som mer rimligt, är surrogatmödrar.

Män köper ett ägg från en kvinnlig donator, befruktar ägget med sin sperma, låter sätta in ägget i en surrogatmamma. Görs ju redan idag, den svenske bögen och kändis mäklaren Fredrik Eklund i New York har skaffat ett barn på det sättet. Men visst kostar det en hel del i dagsläget.

Den artificiella livmodern är en spännande idé, men vi är extremt långt ifrån ett realiserande, det är science fiction fortfarande.

I Uk har de relativt nyligen öppnat upp lagen så singel män kan bli pappor via surrogatmödrar, men det får inte vara pengar inblandade. Tidigare var det bara möjligt för bögpar, inte ensamstående män, att bli förälder / vårdnadshavare.

Som TFM brukar säga, bögarna öppnar upp nya möjligheter även för andra män.....
Citera
2021-03-27, 05:03
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
Mängden män som aktivt väljer bort ett liv i tvåsamhet med kvinnor på grund av kvinnor, är rätt så stor här i Sverige ändå.
De flesta är antifeminister och ser kvinnan som ett hot mot deras frihet.

Njae, kvinnan är inget hot. Hon är däremot väldigt besvärlig, och sprider mycket lidande omkring sig till omgivningen. Hon ljuger och intrigerar, samt maktspelar och fabulerar sig på mannens bekostnad.
Citera
2021-03-27, 20:14
Medlem
stone_sleepers avatar
Det här måste väl ses som mycket positiva nyheter inom MGTOW-rörelsen?
Snart behöver man inte kvinnor för att skapa nytt liv!
Frågan är om feminister kommer kräva att forskningen stoppas?

No uterus, no problem: Mouse embryos grown in bottles form organs and limbs
By Gretchen VogelMar. 17, 2021 , 12:05 PM

Developmental biologists have devised a method for growing mouse embryos outside a uterus for longer than ever before, giving them an unprecedented view of how mammalian organs and limbs form—a process previously hidden inside a mother’s body. Researchers in Israel report today that the new system, which includes rotating bottles filled with nutrients, kept the mouse embryos alive from roughly day five of development until day 11, about halfway through the animals’ 20-day gestation. By that time the embryos have formed hind limbs and all their major organs.

“It looks very spectacular,” says Max Planck Institute for Molecular Genetics developmental biologist Alexander Meissner, who was not involved in the work. “The fact that [the researchers] can culture these embryos and keep them alive for such a long time—it’s amazing.”

https://www.sciencemag.org/news/2021...gans-and-limbs
Citera
2021-03-28, 01:40
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen
Njae, kvinnan är inget hot. Hon är däremot väldigt besvärlig, och sprider mycket lidande omkring sig till omgivningen. Hon ljuger och intrigerar, samt maktspelar och fabulerar sig på mannens bekostnad.
När de får så mycket makt som i Sverige är de ett reellt hot också.
Det är många män som fått gå från hus och hem, eller karriärer och i värsta fall dör de när de inte kommer undan häxbrännardemonerna utan gränser. Unga män knuffas ut från sin egna framtid redan i skolåldern, när den anpassats för att kvinnorna ska ta de högre utbildningsplatserna. (Runt 70% idag)

De där med ett gränslöst hat finns fortfarande därute. Förr satt de på mentalsjukhus. Nu ska de klara sig ute i samhället bland oss vanliga dödliga.
Citera
2021-03-28, 05:59
Medlem
gorillaglues avatar
Vad skall en riktig man med denna idioti? Vad är det som hotar eran manliga idioti? jag har inga problem med kvinnor, jag älskar kvinnor och behöver dom. Att det sedan finns extremister även där som i allt annat får vi väl leva med. Svaga män som måste gå ihop i grupp för att dom är mindre begåvade.
Citera
2021-04-02, 10:45
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen

Med hela våldsmonopolet vid sin korrupta sida är hon just ett hot.
I ett organiskt funktionellt samhälle, är nog bara ca. 1 av 1000 kvinnor ett potentiellt hot.

Hur man värderar hot är något att ha i beaktande.
Är att potentiellt att ha spillt 10 år av sitt liv på en kvinna ett hot mot ens välbefinnande?

Enl. mig är svaret ja.
Hur lite du och din livstid är värd, är givitvis din sak att värdera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in