Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2005-10-10, 20:31
  #1
Medlem
Flinta82s avatar
Outsider går nu på femman.

Handlar om en man som tror han kommer att leva i 150 år, en fikus som är überstolt äver att folk tror att han är 45-50 trots att han är 55 och en gummsjuk kvinna vars största nöje är att umgås med sin 17-åriga dotter.


Jisses, vilka människor det finns.
Citera
2005-10-10, 20:36
  #2
Medlem
wonderlands avatar
när det gäller mamman så är hon ju bara 34, vilket betyder att hon var 16-17 när hon blev gravid... hon känner nog att hon missat sin ungdom.
Alice Timander är cool. Roger Morgan är ju... speciell.
Citera
2005-10-10, 20:45
  #3
Medlem
Flinta82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wonderland
när det gäller mamman så är hon ju bara 34, vilket betyder att hon var 16-17 när hon blev gravid... hon känner nog att hon missat sin ungdom.
Alice Timander är cool. Roger Morgan är ju... speciell.

Jo, det är ju ganska uppenbart att hon känner att hon missat sin ungdom och nu försöker "ta igen" det mitt i åldersnojjan. Det mest pinsamma är ju bara att hon ser betydligt äldre ut än dom flesta 34-åringarna jag träffat. Hon ser ju ut att vara runt 40 +.

Roger Morgan, är han känd sedan tidigare? Han ser ju ut att vara precis så gammal som han är. Väldigt fjollig bara och halft bakom flötet.

Den enda som verkar hyffsat vettig är han yoga-killen. Han verkar vara sund i sitt sätt att leva och inte patetisk på samma sätt som dom andra.

Alice Timander har jag ingenting elakt att säga om. 90 år gammal och still going strong. Det är beundransvärt!
Citera
2005-10-10, 21:08
  #4
Medlem
Herregud går man runt på stan och frågar folk hur gammal man ser ut får man väl knappast några ärliga svar. Får man den frågan drar man ju ifrån 10-15 år bara för att göra människan glad. Sen undrar man ju vad för slags 17-åring som går ut och raggar med sin mamma?
Citera
2005-10-10, 21:08
  #5
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flinta82
Jo, det är ju ganska uppenbart att hon känner att hon missat sin ungdom och nu försöker "ta igen" det mitt i åldersnojjan. Det mest pinsamma är ju bara att hon ser betydligt äldre ut än dom flesta 34-åringarna jag träffat. Hon ser ju ut att vara runt 40 +.

Roger Morgan, är han känd sedan tidigare? Han ser ju ut att vara precis så gammal som han är. Väldigt fjollig bara och halft bakom flötet.

Den enda som verkar hyffsat vettig är han yoga-killen. Han verkar vara sund i sitt sätt att leva och inte patetisk på samma sätt som dom andra.

Alice Timander har jag ingenting elakt att säga om. 90 år gammal och still going strong. Det är beundransvärt!


Jo .. och inte såg hon speciellt mycket yngre ut efter make-overn heller. Vissa har väl inte generna på sin sida och åldras i förtid.
Roger tror jag är kändisfrisör/stylist om jag inte minns fel, har sett honom i en massa skvallertidningar på mingelfester, haha. Han verkar inte ha alla hästar hemma... nog för att det är svårt att gissa hans riktiga ålder, men han ser ju plastig ut.

Yogakillen verkade vara mer fokuserad på det inre, och det är ju alltid bra.
Alice är som sagt, cool! Bara för att man är 90 behöver man inte hänga i bingohallen hela dagarna och prata om leda och värk.
Citera
2005-10-10, 21:09
  #6
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bergadler
Herregud går man runt på stan och frågar folk hur gammal man ser ut får man väl knappast några ärliga svar. Får man den frågan drar man ju ifrån 10-15 år bara för att göra människan glad. Sen undrar man ju vad för slags 17-åring som går ut och raggar med sin mamma?

Tja, hon får ju gratis drinkar av henne verkar det som.
Citera
2005-10-11, 08:14
  #7
Medlem
Det skulle vara kul och ironiskt om killen som skulle bli 150 satte sin vitamindrink i halsen och dog
Citera
2005-11-07, 21:26
  #8
Medlem
Bråkmakarns avatar
Haha, såg ni raggarfamiljen i kvällens avsnitt? Alla (till och med hundarna) hade skinnväst!

När dom handlade gurka:
"-En till Netten och en till salladen" Big Papa - skämtaren

Undrar hur i h-lvete man kan tycka att Eilert Pilarm är rolig när man är i 45-50 årsåldern? Dom måste ju dessutom tyckt att han varit rolig i flera år..Tröttnar dom inte?
Citera
2005-11-07, 21:40
  #9
Medlem
Baalzamons avatar
Normalt sett brukar ju ungarna tycka att föräldrarnas konstigheter är pinsamma, men inte i raggarfamiljen. Ja ja, är dom bara nöjda så är det väll bra. Men jag håller nog med dom där tjejerna som dom frågade vad dom tyckte om raggare...
Citera
2005-11-08, 02:04
  #10
Moderator
Oddballs avatar
Men hur mådde han "konstnären" då?! Hans improvisationsteater med munskydd och 100 m rep eller hans påhittade operation.... Skulle vara intressant om de i ett sånt här program frågade hur han betalar hyran osv....
Är det soc som sponsrar hans sjuka leverne eller rånar han värdtransporter?!
Citera
2005-11-08, 08:10
  #11
Medlem
Bråkmakarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Men hur mådde han "konstnären" då?! Hans improvisationsteater med munskydd och 100 m rep eller hans påhittade operation.... Skulle vara intressant om de i ett sånt här program frågade hur han betalar hyran osv....
Är det soc som sponsrar hans sjuka leverne eller rånar han värdtransporter?!
Ja, han verkade ju inte riktigt klok. Törs man gissa att han är förtidspensionär pga mental ohälsa..?
Citera
2005-11-08, 08:46
  #12
Medlem
Nolas avatar
Han verkade ju må hur bra som helst jämfört med idioten som "gick genom livet helt opåverkad av negativa händelser". Hur friskt är det att aldrig bli arg? Hoppas det knakar till i skallen på henne så hon lägger sig på ett hustak och börjar skjuta förbipasserande.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback