2015-05-11, 02:28
Medlem
Nog för att Flashback inte är vad det tidigare var så jag skulle fortfarande välja FB över reddit alla dagar i veckan. Jag har aldrig sett så mycket grupprunkeri på ett och samma ställe som på reddit. Kolla bara på huvudsidan, idioter som lägger upp bilder på sina "söta" hundar och bilder på sina föräldrar från 70-talet!? Vad fan är grejen.. Inte undra på att folk associerar reddit med autistiska betahanar i fedoras. Tacka vet jag Flashback där man är ett par knapptryck från trevlig rasism och halshuggningar i MGB-avdelningen.
Citera
2015-05-11, 02:47
Medlem
Mattelols avatar
Jag trodde Reddit fungerade ungefär som 4-chan rent tekniskt, men det kanske jag har fått om bakfoten? Jag har endast besökt sidan någon enstaka gång. TS verkar dock ha missat att Flashback är större än de politiska delforumen.
Citera
2015-05-11, 02:53
Medlem
Europes avatar
Reddit har inte samma funktion som Flashback, så nej, Reddit ersätter inte Flashback, lika lite som brödrostar kommer att ersätta snöskotrar.
Citera
2015-05-11, 03:02
Medlem
waikikiis avatar
Reddits layout gör det väldigt svårt för mig att ens orka med sidan.
Citera
2015-05-11, 03:03
Medlem
hashish-boys avatar
Vad är Reddit för något då? Har dem högre i tak så man kan köpa knark direkt från andra medlemar? Hur vet man att man inte blir blåst osv?

Woho Reddit here i come for some newley baked affe och sleep moffe

Edit: Besvära er inte... Om ni inte har hemorrojder och vill få husmorstips som kaffesump i ändan eller kommentarer som spela inte hayday på toan under lektionstid. Vafan lektionstid? det är en hemsida för barn och hipsters som flyr flashback för att det är mainstream.
Senast redigerad av hashish-boy 2015-05-11 kl. 03:08.
Citera
2015-05-11, 03:04
Medlem
HatarAftonblaskans avatar
Skillnaden är väl att Flashback är Svenskt. Sen kan vad som helst diskuteras på Flashback allt ifrån hemska saker till roliga saker eller goda maträtter.

Nej Fuck reddit, och nej PK är inte "tre år sedan" PK:ismen är värre än någonsin JUST NU.
Citera
2015-05-11, 03:27
Medlem
Under---18s avatar
Reddit är populärt för att man kan undvika det som inte passar in. Det röstas ner och resten slipper se negativa åsikter eller "fel" fakta.

Inte konstigt

Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Reddit har 169 miljoner unika användare varje månad med 7,55 miljarder sidvisningar...
Är störst i USA. Resten av världen skiter i rövhålet.
Citera
2015-05-11, 03:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av waikikii
Reddits layout gör det väldigt svårt för mig att ens orka med sidan.

samma här. jag är 90talist och borde nog kunna hajja hemsidor snabbt. men just reddit verkar komplicerat. en massa flikar överallt och redditors och subreddits o klickar man på en "tråd" så kommer man till någon slags "sub" reddit och hittar inte alls några kommentarer som man förväntat sig.
Citera
2015-05-11, 04:15
Medlem
ItWasJustifieds avatar
Använder enbart reddit för att hitta NHL streams. Annars så tycker jag det är omöjligt att följa trådarna där. Riktigt skitforum.
Citera
2015-05-11, 04:31
Medlem
pok?s avatar
>reddit
>diskussionsforum

Välj ett.
Citera
2015-05-11, 04:58
Bannlyst
Flashback kommer förbli det största forumet i Sverige eftersom här skyddar man användarna från Researchgruppen, vilket är de enda i Sverige som gör detta. Alla andra forum samarbetar med RG
Citera
2015-05-11, 05:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaxDL
Det vet jag inte men vet en sak, flashback var bra mkt mer underhållande innan de nya reglerna infördes även om trollandet var lite mer. Känns mycket mindre dynamiskt och roligt numera. Gick ofta in på fb för att få sig ett gott skratt back in the day.

Tror du inte det beror på RG:s metoder också. Det märks att folk på FB censurerar sig själva mer nu, rädda för att hängas ut av RG.
Att vara anonym på FB kan man ju bara glömma, så tänker nog många efter RG:s aktioner. Och då blir det trist på Flashback också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in