Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-05-11, 00:37
  #1
Medlem
526s avatar
Sorgligt men sant. Nu är det slut med Flashback som ledande diskussionsforum.
Reddit är det nya. Där är debatterna, det nya och fräscha. Där är intelligentian.

Här finns bara muggiga "Jag är inte PK" kvar.
Bara att prata om "PK" 2015 är ett tecken på att man är 3 år efter.

Ha det bra. Losers.
__________________
Senast redigerad av 526 2015-05-11 kl. 00:56.
Citera
2015-05-11, 01:10
  #2
Medlem
.Chloes avatar
Både Reddit och Flashback är bra, båda har sina positiva samt negativa sidor. Detta kanske är en subjektiv åsikt men det faktum kvarstår att det är svårt att jämföra Reddit med Flashback då de är så pass olika, men jag antar att det är enkelt att jämföra om man enbart bedömer en sak som TS då gör.
Citera
2015-05-11, 01:21
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeppaz
Reddit?
Aldrig hört talas om det

Har typ besökt Reddit en gång, känns som värsta P12 sidan nummer 1!


TS, du kommer inte bli saknad!
Citera
2015-05-11, 01:39
  #4
Medlem
Bengt-Bedrups-hatts avatar
Reddit, kul forum. Har 23 inloggade när flashback samtigt har 35.000.
Citera
2015-05-11, 01:47
  #5
Medlem
D_V_Ss avatar
60 inlägg sedan avstängningen i januari till startandet av denna tråd. Är nog en del av svaret. En genomsyrande bitter attityd, osv.

Reddit brukar jag se kommentera på Youtube. De medlemmarna bär tydligen hatt och verkar allmänt äckliga och efterblivna. Deras kommentarer brukar också få skrämmande mycket likes. Nej, Reddit känns lite New Yorkigt, för att säga något Filip och Fredrik-aktigt. Flashback är klart bättre, och Redshit verkar inte direkt vara vad man kan kalla för ett diskussionsforum. Absolut inte om man jämför med Flashback i alla fall.
Citera
2015-05-11, 01:57
  #6
Medlem
Vad jag ibland kan störa mig på här på fb är att alla är så snabba med att försvara rasism. Första mig inte fel, rasism som Atonbladet talar om är oftast bara komedi, jag pratar om den riktiga råa rasismen. Den som inte grundar sig på något annat än okunskap och rädsla för det okända.

Om sånt bara hade tacklats på rätt sätt så hade diskussionerna oftast varit mycket mer behagliga, men detta är bara enligt mig.

Detta gäller I&I då, oftast där det är för min del
Citera
2015-05-11, 01:59
  #7
Medlem
Manboiiis avatar
Är inte Reddit en sida likt som Tumblr? Om det är så det stavas. Den med massa bilder
Citera
2015-05-11, 02:06
  #8
Medlem
Endsiegs avatar
Håller med om att Flashback tappat enormt, dålig moderering osv..


..Men reddit? Värdelös judesajt som censurerar allt som inte passar i deras lilla judevärld.
Citera
2015-05-11, 02:15
  #9
Avstängd
SosseTrashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 526
Sorgligt men sant. Nu är det slut med Flashback som ledande diskussionsforum.
Reddit är det nya. Där är debatterna, det nya och fräscha. Där är intelligentian.

Här finns bara muggiga "Jag är inte PK" kvar.
Bara att prata om "PK" 2015 är ett tecken på att man är 3 år efter.

Ha det bra. Losers.

Intelligentian?
Utveckla, är det ett nytt ord? Aldrig hört.
Citera
2015-05-11, 02:16
  #10
Medlem
Fjodorovs avatar
Du skämtar va? Reddit är ju som familjeliv för tusan. Fullständigt ointressant men fyllt till bredden av ängsliga vänster- och liberal-tomtar.
Citera
2015-05-11, 02:24
  #11
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt-Bedrups-hatt
Reddit, kul forum. Har 23 inloggade när flashback samtigt har 35.000.

Reddit har 169 miljoner unika användare varje månad med 7,55 miljarder sidvisningar...
Citera
2015-05-11, 02:28
  #12
Avstängd
URBANARTS89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt-Bedrups-hatt
Reddit, kul forum. Har 23 inloggade när flashback samtigt har 35.000.

Var får du denna siffra ifrån? Reddit är mycket större än Flashback.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback