Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-05-07, 02:16
  #1
Medlem
Varför har ingen nämnt denna potenta naturliga sportdryck?

är det bara jag som känner någon sorts "berusning"
pigg och glad då jag intar det.
Jag har helt bytt ut det vanliga kranvattnet mot björksav som jag har gjort nu varje vår
men tyvärr så går det snart inte tappa björken på sav när björken blommar ut.

får resultat när jag använder det.
Jag tränade varje dag samma övning det var chins, efter en månad kunde jag göra "muscle ups" samma var det med fristående "handstandspushups" alltså uppochnervänd militärpress utan stöd att luta fötterna mot. nu när jag börjat dricka björksav varje dag kan jag göra fler repetitioner.
märkt att min återhämtning är snabbare..

har borrat flera 4.5mm hål i träden och stoppat dit sugrör som leder ner till mina 5liters dunkar.

är detta bara placebo? eller har någon också märkt samma "anabola effekt" av björksaven som mig?

mvh / JC
Citera
2015-05-07, 02:25
  #2
Medlem
Flyer6s avatar
Placebo

//Inte märkt ett piss.
Citera
2015-05-07, 02:32
  #3
Medlem
hur mycket har du druckit av det?
Citera
2015-05-07, 13:43
  #4
Medlem
Flyer6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeffery
hur mycket har du druckit av det?

Räknar med minst ca 1 liter/dag Inte ens gott var det
Citera
2015-05-07, 22:45
  #5
Medlem
Flickpojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeffery
Varför har ingen nämnt denna potenta naturliga sportdryck?

är det bara jag som känner någon sorts "berusning"
pigg och glad då jag intar det.
Jag har helt bytt ut det vanliga kranvattnet mot björksav som jag har gjort nu varje vår
men tyvärr så går det snart inte tappa björken på sav när björken blommar ut.

får resultat när jag använder det.
Jag tränade varje dag samma övning det var chins, efter en månad kunde jag göra "muscle ups" samma var det med fristående "handstandspushups" alltså uppochnervänd militärpress utan stöd att luta fötterna mot. nu när jag börjat dricka björksav varje dag kan jag göra fler repetitioner.
märkt att min återhämtning är snabbare..

har borrat flera 4.5mm hål i träden och stoppat dit sugrör som leder ner till mina 5liters dunkar.

är detta bara placebo? eller har någon också märkt samma "anabola effekt" av björksaven som mig?

mvh / JC

Va har du fått detta ifrån? de står mycket om björksav och dess positiva efekter. Men har inte sätt gågon hävda att de bra när man tränar.

finns de elektrolyter i föresten?
Citera
2015-05-08, 00:20
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flyer6
Räknar med minst ca 1 liter/dag Inte ens gott var det

vad inte vad du druckit men björksav smakar sött och väldigt friskt dock om du tappar björksav när björken blommat ut blir den besk..
1liter per dag? jag har bytt ut det äckliga kranvattnet mot björksav och dricker minst 3 liter per dag.
__________________
Senast redigerad av Jeffery 2015-05-08 kl. 00:25.
Citera
2015-05-08, 00:23
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flickpojken
Va har du fått detta ifrån? de står mycket om björksav och dess positiva efekter. Men har inte sätt gågon hävda att de bra när man tränar.

finns de elektrolyter i föresten?


vet att det innehåller osfor, magnesium, mangan, zink, natrium och järn samt aminosyror

och typ 2% socker det gör att jag kan träna länge och hårt.
Citera
2015-05-08, 16:41
  #8
Medlem
Flyer6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeffery
vad inte vad du druckit men björksav smakar sött och väldigt friskt dock om du tappar björksav när björken blommat ut blir den besk..
1liter per dag? jag har bytt ut det äckliga kranvattnet mot björksav och dricker minst 3 liter per dag.


Ska vi tävla om vem som är värst nu också`? Jeeeeezz.....
FYI dricker jag sällan mer än 1 liter vatten per dag samt att "rekommendationen ligger att börja med ca 1dl björksav".
Sötman i björksaven faller mig inte i smaken. Där jag bor har vi gött vatten. Norrland fuck yeah
Citera
2015-05-08, 18:25
  #9
Medlem
nikenboles avatar
Ja det är bara att packa i flaskor och starta flumbutik då?

Skärpning!
Citera
2015-05-08, 20:44
  #10
Medlem
Grimleys avatar
Om det funkar för honom så är det betydligt bättre än allt annat skit folk stoppar i sig.
Citera
2015-05-20, 14:37
  #11
Medlem
Wobs avatar
3l björksaft, 2% socker =60g socker. Skulle gissa att ev resultat beror på ökat kaloriintag då "sötad" dryck inte påverkar hunger som motsvarande kcal i fast föda gör.

60g socker är ganska mycket, du bör hålla igen på övriga sötsaker när du dricker din björksaft.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback