Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-05-07, 00:12
  #1
Medlem
Som rubriken lyder, vet någon om det finns bibliotek för Kontakt där Nyckelharpa är huvudkaraktären? Har sett folket från Precisionsound göra reklam om det på gamla foruminlägg lite härs och tvärs, men de verkar ha tagit bort det. Eller, jag hittar det inte på deras sida iaf.

Någon som vet något om det? Eller är det dags att börjar bygga sina egna Kontaktbibliotek?
Citera
2015-05-07, 06:29
  #2
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deebman
Som rubriken lyder, vet någon om det finns bibliotek för Kontakt där Nyckelharpa är huvudkaraktären? Har sett folket från Precisionsound göra reklam om det på gamla foruminlägg lite härs och tvärs, men de verkar ha tagit bort det. Eller, jag hittar det inte på deras sida iaf.

Någon som vet något om det? Eller är det dags att börjar bygga sina egna Kontaktbibliotek?

Vevlira finns men förutom Precisionsounds så är det tunt med tillverkare som gjort försök på just nyckleharpa. Fanns ett annat svenskt bolag som gjorde ett kontakt bibliotek men likt Precisionsound finns den inte längre på marknaden.

Sanningen att säga så var PS nyckelharpa bibliotekt sådär. Ska kolla en facebook grupp som håller på med kontakt bibliotelk om någon vet!
Citera
2015-05-11, 23:02
  #3
Medlem
kjellkritisks avatar
http://www.bestservice.de/en/era_ii_...l_legends.html har nyckelharpa, men det är ingen billig peng för den, och jag vet inte kvaliteten på den.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback