Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-05-18, 08:48
  #169
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krapulant
Ja. Saknad bara av likadana. Ett bra hack i statistiken. Världen blev litet mindre inavlad. Ett genetiskt missfoster med litet hjärta har lämnat oss. Och han som ville bli HA och allt.

Hahaha, jag undrar verkligen vad du ar for javla low life pungkula.
Kom och sta for din asikt framfor mig i REAL LIFE ska vi se vem som blir ett missfoster.

Du ar val antagligen for upptagen med att runka och snacka skit pa forums hela dagarna, low life.
Citera
2015-05-22, 22:20
  #170
Medlem
flazbazs avatar
Inga nyheter?
Citera
2015-05-22, 22:45
  #171
Medlem
Krapulants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flazbaz
Inga nyheter?
Nä, fortfarande helt jävla stendöd.
Citera
2015-05-23, 21:22
  #172
Medlem
Doktorphils avatar
Respekt får man inte , respekt förtjänar man. Jävla tönt


Citat:
Ursprungligen postat av Saiden
Hall kaften och visa lite respekt din lilla snorunge. Vaga snacka skit framfor mig sadar din snorvalp. Hade atit upp dig po en sekund din lilla skit.

Alla ni sma skitar har po flashback som sitter och snackar SKIT som vanligt (for att ni ar upprorda misslyckade skithogar), Sana som dig ar sma javla lodis troll som fortjanar en och annan lavett sa att ni lar er.


BO hade som folk skriver, ett stort hjarta och ville sin omgivning val. Han var ALDRIG en onodig idiot som gick och misshandlade eller skattade nogon bara sadar. Tror ni han var dum i huvudet eller? Patetiska ar ni flashback.

Och det har med skuldgrejjen och HA grejjen tyder bara po att ni po Flashback ar so javla vilse som vanligt. Lita po mig, ni vet inte ett jack shit om nogot som har hant i det har fallet, och det kommer ni inte fo reda po heller.

Man blir sa sne pa den har skitsidan ibland...
Citera
2015-06-27, 00:36
  #173
Medlem
några gripna än?
Citera
2015-07-31, 21:50
  #174
Medlem
Verkar som att detta mord kommer att förbli olöst!
Citera
2015-07-31, 22:08
  #175
Medlem
khattuggares avatar
Allt för många mord med pistol som förblir olösta. Nu har det ju inte gått jättelång tid än, men spåren kallnar ju, ju längre tiden går.

Sen måste jag ändå säga att de som använder sig av pistol inte är dumma, det är klart man har större chans att komma undan med pistol än med kniv. Knivmord lämnar ju ofta en massa spår, sitter man inte och pillar med bara händer på pickan innan man använder den så finns ju inget dna att tillgå där iallafall.
Citera
2015-08-01, 00:01
  #176
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av khattuggare
Allt för många mord med pistol som förblir olösta. Nu har det ju inte gått jättelång tid än, men spåren kallnar ju, ju längre tiden går.

Sen måste jag ändå säga att de som använder sig av pistol inte är dumma, det är klart man har större chans att komma undan med pistol än med kniv. Knivmord lämnar ju ofta en massa spår, sitter man inte och pillar med bara händer på pickan innan man använder den så finns ju inget dna att tillgå där iallafall.
Det jag tänkte på, är det flera gärningsmän så blir det ju väldigt svårt att bevisa vem som gjorde vad när vapnet har förgjorts och händer har tvättats såhär efteråt. Dagens ungdomar har blivit riktigt raffinerade och beräknande mördare tyvärr.
Citera
2015-10-30, 22:04
  #177
Medlem
RonnieHerels avatar
Någon som har lust att bidra med lite mer information kring det här fallet, tanke på att en del tid har gått.

Något motiv till dödsskjutningen?

Lite mer relevant info kring BO?
Citera
2017-06-20, 12:40
  #178
Medlem
When6Loves9s avatar
Jag gillade Wassim han var en helt reko kille enligt mig.
Träffade han först på häktet i Sollentuna och hängde med han en hel del.
Han var alltid sprallig glad och lite dampig till och från spexade även en hel del samt imiterade andra klienter verbalt haha.

Blir faktiskt lite ledsen när man hör att han gått bort
Men som jag fattade på han så var han nog ganska trött på det kriminella och ville lämna det livet bakom sig, även om han aldrig sade det rakt ut så var det intrycket jag fick av han!

Tråkigt att han nu är död gillade han skarpt!


Vila i frid och må vi åter ses i Nangijala
Citera
2017-11-23, 09:16
  #179
Medlem
Kan det inte vara samma gäng som i

(FB) Dubbelmord på José och Elizabeth Ruth Axelsson i Hallonbergen, Stockholm 2017-03-07
och
(FB) Mario Ivan Semedo ihjälskjuten i Sundbyberg 2017-01-22

ligger bakom? I det sistnämnda mordet sköts väl offret i samma garage som i det mord tråden avser?
Den huvudmisstänkte i de ovannämnda morden borde väl ha varit i 18-19 års åldern 2015?
__________________
Senast redigerad av majestic1891 2017-11-23 kl. 09:26.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback