Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-05-05, 10:55
  #1
Medlem
Jag är så himla trött på att svenska "kändisar" som inte har nån speciell karriär längre ska hamna som programledare på radio! Nicklas Wahlgren, Laila Bagge, Markoolio, Timell! Bara för att man har haft någon slags mediakarriär eller har en släkting som är känd måste det väl inte resultera till att man ska behöva se deras nylle på varenda reklamposter i stan eller äntligen ha en morgon med Gry & Anders?! Aldrig i livet! Det är nåt jävla påhitt att vi ska "lära känna" kändisarna via tv/radio. "Halv 9 hos stjärnorna" och alla andra tusen tv-program där kändisar ska vara med för att man ska ändra uppfattning om dem och "woaaa vilken trevlig mänsklig människa, precis som vi!!!!".

Stör mig även enormt på att Gry Forsell ska vara programledare i olika tv-program och tv-kanaler.

Kan någon annan relatera till detta "problem"?
Citera
2015-05-05, 11:06
  #2
Medlem
Neonights avatar
Det är ju en affärsmodell:

Person är känd
Känd person har en dragningskraft av olika anledning (bra eller dåliga)
Om folk lyssnar finns det reklamspottar att sälja.


Tillägg: Är det ett problem? Nja. Är det tråkigt: Ja. Det finns intressantare personer än Laila Bagge osv Lyssna bara på Flashbang. Helt vanliga flashback-använder är ju mycket intressantare än random kändis
Citera
2015-05-05, 12:20
  #3
Medlem
Jag ser ju hellre fångarna på fortet med vanliga svenssons än dessa F-kändisar.
Citera
2015-05-05, 14:17
  #4
Medlem
HasseBanans avatar
Håller med Timell borde gått i pension redan när han gjorde sista "Bullen" på 80-talet och Johannes Brost är man också förbannat trött på att höra.

Markoolio borde börja göra smurfhits som den barnartist han är och Gry Forsell borde öppna bordell för kändisar med passerat bäst-före-datum.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback