Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2015-05-07, 20:12
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Ni är emot Israels existens. Men för ett svenskt Sverige.


Hyckleri. Du gör det som du anklagar judar för att göra. Du är inte ett dugg bättre än "agenda-judar".
Det är i alla fall inte vi som har infiltrerat massmedier och politiska positioner där vi propagerar om att det ska bedrivas ett demografiskt folkmord mot andra folkslag. Israel är en ockupationsstat, vilket inte Sverige är.
Citera
2015-05-07, 21:17
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders-Lundgren
Det är i alla fall inte vi som har infiltrerat massmedier och politiska positioner där vi propagerar om att det ska bedrivas ett demografiskt folkmord mot andra folkslag. Israel är en ockupationsstat, vilket inte Sverige är.

Som sagt. Hyckleri.
Citera
2015-05-08, 10:29
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Som sagt. Hyckleri.
Nej, jag anser snarare att dessa har kastat bort alla sina chanser.
Citera
2015-05-08, 20:47
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders-Lundgren
Nej, jag anser snarare att dessa har kastat bort alla sina chanser.

Dessa? Vilka då?

Om man förespråkar något som bra åt sig själv men förnekar andra det så är det hyckeri. Det är definitionen av ordet.

Det finns inget att säga "nej" till om det.
Citera
2015-05-09, 01:49
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Dessa? Vilka då?

Om man förespråkar något som bra åt sig själv men förnekar andra det så är det hyckeri. Det är definitionen av ordet.

Det finns inget att säga "nej" till om det.

Varför ska palestinierna förnekas rätten till sitt land? Är man för svenska folkets rätt till sitt land är det också konsekvent att vara för palestiniernas rätt till sitt land.

Är man emot att invandrare kommer och tar över Sverige är man också emot (judisk) massinvandring till Mellanöstern som tar över Palestina.
Citera
2015-05-09, 08:12
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackarna
Varför ska palestinierna förnekas rätten till sitt land? Är man för svenska folkets rätt till sitt land är det också konsekvent att vara för palestiniernas rätt till sitt land.

Ok. Så en tvåstatslösning. Men så brukar det inte låta. Det är mer att Israel ska bort. Och jag tror att du menar det också. Att du hycklar.

Och arabkrameriet tror jag inte på. Det handlar om judar. Som vanligt.
Citera
2015-05-16, 02:07
  #31
Medlem
Dummaste tråden på länge. Hitler jude? Var läste du detta? En plusartikel i Aftonbladet eller? Tråden borde låsas, finns inget att diskutera då du är så fruktansvärt okunnig.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback