Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-08-28, 04:07
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av megasinned1
Jag har inte berättat att jag intog ecstasy, tror det var något av deras besläktade artar jag fick. Läkaren hittar inte ens orsaken till problemet. Själv tror jag att det går över, men det skulle ta ett tag att återhämta sig tyvärr. Men är det här verkligen vanligt problem vid ecstasy/centralstimulerande droger. Att man inte kan kissa på väldigt lång tid?

Det är inget jag har varit med om när jag tagit ecstasy/Mdma. Enda gången jag fått kateter insatt är när jag tog väldigt mycket opiater på en gång (självmordsförsök), men då kände jag mig inte ens kissnödig, det var sköterskan som sa att urinblåsan var oroväckande stor.

Men tror och hoppas att det ska lösa sig för dig!
Citera
2017-08-29, 14:09
  #26
Medlem
megasinned1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SleePy1
Det är inget jag har varit med om när jag tagit ecstasy/Mdma. Enda gången jag fått kateter insatt är när jag tog väldigt mycket opiater på en gång (självmordsförsök), men då kände jag mig inte ens kissnödig, det var sköterskan som sa att urinblåsan var oroväckande stor.

Men tror och hoppas att det ska lösa sig för dig!

Nej det är lugnt! Jag hade sten, dom är riktigt svåra att kissa ut haha ingenting med E att göra. Om inte E orsaker sten.
Citera
2017-08-29, 14:14
  #27
Medlem
megasinned1s avatar
Fast jag tycker det är märkligt att stenen satte sig i urinvägarna efter E intaget.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback