Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-05-02, 19:06
  #1
Medlem
Jag köpte mortal kombat komplete edition idag, och självklart så funkar inte spelet.. Vad gör jag nu? Jag vill antingen ha tillbaka pengarna eller hjälp med att få det att fungera, det börjar ladda när jag försöker starta det men sen försvinner loggan och inget händer.. Hur får jag tag i någon i steam som kan hjälpa mig?
Citera
2015-05-02, 19:10
  #2
Medlem
hexA.s avatar
https://support.steampowered.com/

Googla på Steam support nästa gång.
Citera
2015-05-02, 19:20
  #3
Medlem
Ondahamsterns avatar
1. kolla i steam forumet alternativt använda dig av valfri sökmotor, jag har hört att Google ska vara populärt men vissa använder även Bing.

2. Kontakta steams support och be om pengarna tillbaka då du har 14 dagars ångerrätt på alla köp som sker via nätet och telefon.

3. Om de vägrar att ge dig pengarna tillbaka så är det bara att hänvisa till konsumentköplagen och om de fortsätter att trilskas så är det bara att vända dig till din lokala konsumentombudsman för att se vad denne säger.
Citera
2015-05-02, 20:46
  #4
Avstängd
Testa att starta om datorn, steam kan krångla ibland efter man installerat ett spel men en omstart av datorn brukar lösa det.
Citera
2015-05-03, 08:42
  #5
Medlem
majxstros avatar
Klarar din dator av spelet först och främst?
Ladda hem alla nya drivrutiner för just grafikkortet du har.
Uppdatera directX , physX osv
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback