Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-05-01, 11:50
  #1
Avstängd
Hej

Tänkte bara höra om det finns chans att jag kan bli bättre på att sjunga eller bör jag sluta helt? Här kommer en liten halvtaskig version av Elvis.

https://soundcloud.com/simonovhell/e...as-woven-cover
Citera
2015-05-01, 12:03
  #2
Medlem
grisonges avatar
Nej inte kommer du långt med det där självförtroendet
Citera
2015-05-01, 12:09
  #3
Medlem
Tycker faktiskt att det lät bra. Ge inte upp!
Citera
2015-05-01, 12:13
  #4
Medlem
Pilsnerpungs avatar
Först o främst skruva ner volymen på trummorna o höj gitarr o sång. Sjung, Sjung och Sjung mer så borde du bli bättre. Finns ju värre
Citera
2015-05-01, 12:19
  #5
Medlem
svampdamps avatar
Tycker du låter bajsnödig sedan hade jag problem att höra din röst genom hela låten.
Citera
2015-05-01, 12:47
  #6
Medlem
1Theone1s avatar
Någon stjärna lär du ju inte bli, men inte helt kasst heller. Fortsätt om du tycker det är kul helt enkelt!

Även jag tycker du låter skitnödig genom typ hela låten, vilket även gör det ganska tråkigt o lyssna på efter 30 sek för du låter likadant hela tiden. Och sänk volymen på instrumenten, antar att du gjort dem högre än din röst medvetet pågrund av dåligt självförtroende. Men känns bara amatörmässigt när man knappt hör dig.
Citera
2015-05-02, 14:21
  #7
Avstängd
Lajjka2s avatar
Jag håller med. Det var ganska bra!

Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardOfOzz
Tycker faktiskt att det lät bra. Ge inte upp!
Citera
2015-05-09, 16:43
  #8
Medlem
Sång är en passion, handlar ej om hur bra man är... Riktig fjortispost, håller man på såhär är det lika bra att sluta. Sedan kan man gå till en sångcoach och pedagog och bli riktigt jäkla bra, tar tid och motivation dock och det har inte alla ofta det som är problemet och inte själva talangen...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback