Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-05-08, 18:10
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kroesus-Sork
Instämmer på CoD. De har någorlunda bra storys men fruktansvärt enkla. Tror knappt jag dog i MW2 och BO1 (BO1 var väl riktigt kort också har jag för mig?)

Nope Black Ops 1 är rätt lång story vill jag minnas...
Citera
2015-05-08, 18:10
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffenarkomanen
Quake var lite väl lätt om man inte körde nightmare.

Vilket av dem? Quake 1, Quake 2 eller Quake 4?
Citera
2015-05-09, 21:15
  #15
Medlem
Drumedarens avatar
Cod serien är ju bland det lättaste. Fastnar du och dör så börjar du bara om och gör det rätt, finns verkligen inget svårt alls i det. Tragiskt nog. Kör för nuvarande bara online.
Citera
2015-05-09, 22:03
  #16
Medlem
bobhnuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
CoD serien är generellt en enkel spelserie, helt linjär med många skriptade händelser där du misslyckas en gång och sen vet du exakt vad du ska göra.

Kommer inte ihåg exakt vilket det var, men ett av dem var så löjligt lätt och genomspelat på någon timme att man faktiskt var förbannad efteråt på hur kort det var. MW3?

Jag spelade precis klart Advanced Warfare och det var vad jag tänkte nämna i tråden, så jag kan bara hålla med, inte ett dugg utmanande. Jag spelade i och för sig bara på normal, eller vad det hette, näst lättaste svårighetsgraden. Ska prova hur det är på en svårare svårighetgras sen, kanske blir det lite mer av en utmaning då.
Citera
2015-05-09, 22:04
  #17
Medlem
Fargoths avatar
Fable Var extremt hypad på det, men det visade sig vara en total besvikelse - inte minst pga att det var så enkelt. Spelade genom skiten första rundan utan att dö en enda gång.

Molyneux kan suga kuk.
Citera
2015-05-09, 22:47
  #18
Medlem
Kaffenarkomanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StrenghtCoach
Vilket av dem? Quake 1, Quake 2 eller Quake 4?
Första. Har även spelvärldens lättaste slutboss.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback